24.03.2020 / 14:18
StoryEditor

Rząd wprowadza zakaz wychodzenia z domu. Będzie można robić zakupy

Premier Mateusz Morawiecki podczas wtorkowej konferencji prasowej ()
Rząd wprowadza "zakaz" wychodzenia z domu. Nie będą nim objęte "naprawdę ważne sytuacje", w tym zakupy - zapowiedział premier Mateusz Morawiecki we wtorek na konferencji, w której uczestniczył również minister zdrowia Łukasz Szumowski.

- Te kroki są podyktowane wiedzą epidemiczną. Powinniśmy wprowadzić radykalne ograniczenie kontaktów międzyludzkich. Starajmy się jak najszybciej je wprowadzić, bo wtedy efekt m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2024 / 14:22
StoryEditor
Lidl nie rezygnuje z wyścigu o miano najtańszej sieci handlowej. Jak sieć komentuje wyniki koszyka ASM?
Dane przedstawione w najnowszej edycji koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency, z którego – w uproszczeniu – wynika, że Biedronka była w marcu znacząco tańsza od Lidla, zaskoczyły obserwatorów rynku. Pojawiły się nawet głosy, że możemy mieć do czynienia z początkiem końca wojny cenowej pomiędzy dwoma największymi dyskontami w Polsce. Czy jednak agresywne promowanie ofert cenowych naprawdę przejdzie wkrótce do lamusa? Jak tłumaczy wzrost średniej ceny koszyka sieć Lidl?

Z opublikowanego w tym tygodniu raportu Koszyk Zakupowy ASM Sales Force Agency wynika, że różnica w średniej cenie koszyka między Biedronką, zajmującą obecnie pierwsze miejsce n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:26
StoryEditor
Żabka wprowadzi do sklepów kioski samoobsługowe znane z fast-foodów. Wkrótce start pilotażu [NASZ NEWS]
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)fot. Wiadomoscihandlowe.pl/pj
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Kioski samoobsługowe, jakie zamierza przetestować Żabka (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Żabka tak mocno skręca w kierunku gastronomii, że aż ma w planach wprowadzenie do sklepów kiosków samoobsługowych, jakie znaleźć można chociażby w punktach typu fast-food. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, maszyny pojawią się testowo w pierwszych Żabkach już w najbliższych tygodniach.

Pilotaż prowadzony będzie w sklepach, w których oferta gastronomiczna Żabki cieszy się największą popularnością. Testowana nowość ma przyspieszyć i ułatwić proces zamawiania pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 21:03