REKLAMADan Cake - Baner Główny (lipiec-sierpień 2018)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce

Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (materiały prasowe)

- W kolejnych latach planujemy przyspieszenie inwestowania w nowe lokalizacje. Obecnie jesteśmy skupieni na dokończeniu jednego z największych projektów inwestycyjnych w historii Aldi w Polsce, czyli remodelingu wszystkich sklepów zgodnie z nową koncepcją wizualną – mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Objął pan stanowisko szefa polskiego oddziału sieci Aldi zaledwie kilka miesięcy temu, a zmiany, które firma przeszła w tym czasie są imponujące. Jakie były pańskie wnioski po przeanalizowaniu sytuacji firmy, jej otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji gospodarczej i potrzeb konsumentów?

Jako osoba związana z marką Aldi od 8 lat i obserwująca jej różne etapy rozwoju, tuż po objęciu stanowiska dyrektora generalnego, miałem następujące wnioski. Pierwszym z nich było uznanie konieczności podążania Aldi własną drogą, budowania przewagi konkurencyjnej o jego naturalne wyróżniki. Jak dotychczas, ale z większą odwagą. Pozostałe wnioski w tamtym okresie dotyczyły głównie potrzeby dokładnego przeanalizowania tego, co ważne dla naszych klientów, aby poprawić i uspójnić ich doświadczenia zakupowe w Aldi, przy uwzględnieniu otoczenia rynkowego i sytuacji społecznej.

Wiele zmian związanych ze strategią marki, odbywa się równocześnie na poziomie globalnym. To możliwość czerpania z międzynarodowych doświadczeń przy uwzględnieniu specyfiki każdego rynku. Przeobrażenia sklepów zgodnie z nową koncepcją wizualną, które mają miejsce w Polsce, wdrażane są również w innych krajach, w których rozwijana jest sieć.

W ostatnim czasie dzięki przebudowom sklepów zgodnie z nowym konceptem wizualnym, rozszerzaniu asortymentu i dostosowywaniu go do oczekiwań klientów, przeobraziliśmy się z hard dyskontu w sklep bardziej przyjazny klientom, przy zapewnieniu niezmiennie wysokiej jakości w dobrej cenie. Kontynuujemy zmiany, które zapoczątkował mój poprzednik na stanowisku dyrektora generalnego.

Jak wyglądają obecnie założenia nowej strategii Aldiego w Polsce? W jakich obszarach firma chce budować przewagi konkurencyjne?

Wyznacznikiem strategii Aldi w Polsce są przede wszystkim doświadczenia zakupowe naszych klientów. Ich poprawę gwarantujemy wraz z wprowadzaniem do kolejnych sklepów nowej koncepcji wizualnej. Mocno stawiamy na ofertę świeżą i jakość oferowanych produktów. Dzięki rozszerzaniu współpracy z lokalnymi i regionalnymi dostawcami, jesteśmy dziś w czołówce pod kątem różnorodności oferty warzyw i owoców.

O kontrolę świeżości naszego asortymentu dbają dedykowane do tego zespoły ekspertów, którzy kontrolują dostawy warzyw, owoców, pieczywa czy kwiatów, a także nieustannie weryfikują ten asortyment w sklepie. Codziennie odbywa się też degustacja warzyw i owoców, a ich jakość jest skrupulatnie sprawdzana.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Internauta 1 10 dni temu

    Jest lipiec, a sklep Aldi 028 nie ma takiego wystroju, jak sklepy z konceptem Aniko. Zatem czy na pewno wszystkie będą przebudowane?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony