REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)
Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce

Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce (Aldi)

Firma Aldi wprowadza na polski rynek nowy koncept wizualny sklepu o nazwie ANIKo. Jak podkreślają władze dyskontera ANIKo ma pomóc klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. - Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale – mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię Aldi na polskim rynku. Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

- Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów. Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale – komentuje Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie asortymentu to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Nowa koncepcja wizualna gwarantuje zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów. Format zakłada też poprawę nawigacji.

- Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów – komentuje Agnieszka Barańska, kierownik marketingu sieci Aldi w Polsce.

Kolejnym z założeń nowego konceptu wizualnego jest zagwarantowanie przyjaznej atmosfery zakupów. Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego, skutkują nowoczesnym designem i odczuciem świeżości.

- Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym – dodaje Agnieszka Barańska.

Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Marek 2 8 miesięcy temu

    Wystrój a la PRL się po prostu nie sprawdził. Gdy pierwszy raz weszłam do sklepu Aldi to poczułam się jak na początku lat dziewięćdziesiątych, takie wszystko od siekiery i bez przepychu. Przede wszystkim trochę mały asortyment, ceny też nie są wcale niskie, w polskim Aldi jest drogo

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~zadowolony milennials 1 8 miesięcy temu

    W moim aldi wreszcie sa male koszyki na zakupy. Nareszcie jakis dyskont pomyslal o klientach, ktorzy przychodza na szybkie zakupy i maja dosc wielkich wozkow (Ludl, Biedronka) i telepiących, skrecajacych na wszystkie strony koszykow na kółkach (zwlaszcza Lidl i Biedronka).

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony