REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)
Ciężarówka Amazon Prime

Ciężarówka Amazon Prime (fot. mat. prasowe Amazon)

Amazon Prime jest jednym z filarów sukcesu koncernu, który dominuje e-commerce w USA. Jednak niektóre dane wskazują na to, że ta usługa zbliża się do punktu, po przekroczeniu którego potencjał wzrostu będzie szybko malał – analizuje Motley Fool.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

W końcówce ubiegłego roku wzrost liczby klientów korzystających z opcji Prime wyniósł zaledwie 8 proc. Z roku na rok dynamika wzrostu liczby abonentów usługi spada. Obecnie jest ich ok. 103 mln, co oznacza, że przybyło ich w ciągu roku 12 proc. W poprzednich latach wzrost był znacznie bardziej dynamiczny. Zdaniem analityków serwisu Motley Fool może to być oznaka, że ten rynek zbliża się do punktu nasycenia.

Amazon oferuje 30-dniowy nieodpłatny okres próbny korzystania z usługi. Zdaniem Motley Fool, ważnym wskaźnikiem zbliżającego się nasycenia rynku jest spadek odsetka konwersji – grupa uczestników, którzy po okresie próbnym decydują się wykupić abonament, spadła z 75 proc. kilka lat temu, do 64 proc. w ostatnim kwartale.

Źródło: fool.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony