REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)
Na zdj. największy w Polsce sklep sieci Organic Farma Zdrowia w Warszawie

Na zdj. największy w Polsce sklep sieci Organic Farma Zdrowia w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Organic Farma Zdrowia, myśląc o otwarciach kolejnych sklepów, będzie brała pod uwagę tylko lokalizacje, w których uruchomić można placówkę wielkopowierzchniową. Dolna granica zainteresowania firmy to 400 mkw., będąca na ogół wyznacznikiem formatu supermarketowego.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień-październik 2018

- Modernizujemy wszystkie sklepy, które posiadamy i strategicznie wchodzimy w budowę i otwieranie tylko i wyłącznie sklepów wielkopowierzchniowych - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Chłoń, prezes OFZ. - Tylko ten kierunek w tej chwili w Europie Zachodniej ma sens, rozwija się najbardziej dynamicznie - dodaje.

Przyczyną takiej strategii jest chęć zaprezentowania na półkach sklepu pełnej oferty OFZ, składającej się z kilku tysięcy indeksów. Umieszczenie podobnej liczby produktów w sklepie o małej powierzchni jest fizycznie niemożliwe.

- Dokonujemy rewolucji jeśli chodzi o naszą firmę. Zostaliśmy zasileni know-how EcorNaturaSi, firmy największej na rynku włoskim i trzeciej co do wielkości w Europie - podkreśla Chłoń.

Jak ocenia prezes OFZ, wyniki finansowe generowane przez spółkę są "coraz lepsze". - W pierwszym kwartale mieliśmy rekordowe 14 proc. wzrostu obrotów. Ta dynamika naszym zdaniem będzie się z roku na rok zwiększała, z tego względu że coraz większe sklepy będą oznaczały coraz większy wolumen sprzedażowy. Również nasz dział dystrybucyjny sprzedaje coraz więcej produktów do różnych partnerów na terenie całego kraju, także jesteśmy bardzo dobrej myśli i na świetnej ścieżce rozwojowej - mówi Sławomir Chłoń.

Zapytany o rentowność OFZ, prezes sieci odpowiada: - Na razie nie jst i nie była naszym głównym celem, ponieważ najpierw musimy zbudować masę krytyczną i to jest kwestia jak najszybszego zwiększania sprzedaży, z której będziemy wyciągać odpowiednią marżę i zyski. Ale EBITDA jest na plusie - wskazuje Chłoń.

Więcej w materiale wideo (poniżej).

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Nick z UK 1 2 miesiące temu

    A dlaczego w nazwie Polskiej firmy jest slowo angielskie? Najwyzszy czas, nie malpowac zachodnich (wcale nie najlepszych wzorcow, jak sie nam dawno temu wydawalo) i zmienic nazwe firmy na: ORGANICZNA FARMA ZDROWIA. Skrot zostanie taki sam: OFZ. Mam nadzieje ze pan S. Chlon wezmie sobie do serca moj komentarz. Pozdrawiam i zycze samych sukcesow.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony