REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

(for. materiały prasowe)

PKN Orlen kontynuuje rozwój międzynarodowej sieci stacji paliw. Otwierając obiekt w Monachium koncern jest już obecny w każdym niemieckim landzie. Nowa stacja została uruchomiona w formacie co-brandingu łączącym lokalną markę „star” z logiem Orlenu.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

- Jesteśmy polskim koncernem, który coraz bardziej umacnia swoją pozycję także na zagranicznych rynkach. Dlatego otworzyliśmy pierwszą stację paliw w Bawarii. Oznacza to, że jesteśmy już obecni we wszystkich niemieckich landach. Za naszą zachodnią granicą posiadamy blisko 600 obiektów, co plasuje nas jako siódmą sieć stacji paliw. Warto również zwrócić uwagę, że w ciągu trzech kwartałów 2019 roku nasz segment detaliczny wypracował około 600 mln zł więcej wyniku operacyjnego niż rok wcześniej. Największą zmianę procentową odnotowaliśmy w tym okresie właśnie w Niemczech, gdzie wynik wzrósł aż o 34 proc. - powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Pierwsza stacja z połączonym logotypem obu marek znajduje się przy Landsberger Straße 447 w Monachium. Do tej pory Orlen funkcjonował na rynku niemieckim tylko pod marką „star”, która stała się w Niemczech symbolem innowacyjnych stacji benzynowych, spełniających potrzeby nowoczesnego społeczeństwa. Klienci „star”, oprócz standardowej oferty, mają możliwość tankowania paliw alternatywnych, a także korzystania ze stacji szybkiego ładowania, produktów marek własnych oraz innowacji cyfrowych.

Połączone logotypy Orlen i „star” pojawiły się m.in. na dystrybutorach, pylonach cenowych oraz ekranach wewnątrz stacji. W ten sposób Orlen ma być bardziej rozpoznawalny na niemieckim rynku, a w przyszłości może zastąpić markę regionalną. W ciągu najbliższych kilku lat koncern chce bowiem zbudować jedną międzynarodową markę Orlen na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność lub sprzedaje swoje produkty.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony