REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)

(fot. mat. pras.)

OSM w Łowiczu będzie planuje mocniej stawiać na własną markę. Firma kontynuuje duże zmiany w strukturze sprzedaży własnych produktów. W planie rocznym jest zmiana proporcji z 40% do 60% na rzecz brandu „łowickie”.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

Aktualna sytuacja w proporcjach sprzedaży sprawia, że około 2/3 całkowitej produkcji OSM Łowicz realizowana jest na rzecz największych graczy na rynku dyskontów. Mimo niewątpliwych korzyści związanych z tymi transakcjami, w spółdzielni realizowana jest polityka mająca na celu zmianę proporcji całkowitej produkcji dla dyskontów.

Obecny zarząd odważnie stawia na odbudowę wizerunku marki, a tym samym wzrost sprzedaży produktów w pasiastych opakowaniach. - Największe sieci handlowe to nasi ważni partnerzy, dla których sprzedajemy duże wolumeny w markach własnych. Z tej kooperacji jesteśmy niezwykle zadowoleni, można powiedzieć że jest modelowa. Naszą ambicją - jako zarządu i liczącego ponad 110 lat tradycji środowiska - jest jednak rozwój własnej marki, ze słynną łowiczanką w logo – komentuje Wojciech Jezierski, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz.

Realizowane już plany dywersyfikacji sprzedaży mają też zapobiec negatywnym skutkom hipotetycznego odejścia jednego z dyskontowych partnerów. - Poprzedni zarząd OSM Łowicz silnie postawił na współpracę z sieciami, nie zadbano jednak należycie o zabezpieczenie interesów strategicznych spółdzielni. Od początku naszej kadencji dbamy o to, by niekorzystne proporcje 60% do 40% na korzyść marek własnych dyskontów odwrócić – dodaje Jezierski.

Wspomniany plan realizowany ma być na przestrzeni najbliższego roku. Do końca 2018 Łowicz chce, aby 55% produkcji było sprzedawane w marce łowickie. Najintensywniejsze prace dotyczą dystrybucji w kanale tradycyjnym. - Zawsze byliśmy tam obecni, ale w tej chwili prężnie zwiększamy ilość indeksów dostępnych w tym kanale. Nasi handlowcy dysponują materiałami POS, dbają o półki, są aktywni w gazetkach promocyjnych – mówi Joanna Kołodyńska, kierownik działu marketingu łowickiej spółdzielni mleczarskiej.

Pomóc ma także prowadzona od czerwca kampania reklamowa mleka łowickie. OSM Łowicz postawił na szeroką promocję w spotach telewizyjnych, i w internecie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony