REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

Firma Mondelēz International, właściciel takich marek jak Milka, Oreo, belVita, Delicje, Prince Polo 
czy Halls jest coraz bliżej celów w zakresie dbałości o środowisko, lokalną społeczność oraz konsumentów, które postanowiła zrealizować do 2025 roku.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020
Dirk Van de Put, prezes Mondelēz International

Dirk Van de Put, prezes Mondelēz International (fot. materiały prasowe)

Według ogłoszonego właśnie raportu społecznej odpowiedzialności „Snacking made right” globalny lider w branży przekąsek o 20 proc. zwiększył w 2019 r. ilość ziaren kakaowca używanych do wyrobu czekolady pozyskanych w sposób odpowiedzialny (do roku 2025 mają one być wykorzystywane we wszystkich produktach czekoladowych z portfolio firmy). Zredukował o 15 proc. emisję CO2 w całej działalności produkcyjne, zmniejszyła też zużycie wody na obszarach, gdzie występują jej największe niedobory oraz całkowitą liczbę odpadów produkcyjnych (odpowiednio o 27 i 21 proc.).

Firma kontynuowała również wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie opakowań, w efekcie 93% z nich nadaje się obecnie do recyklingu (za sześć lat mają one stanowić 100 proc.). Mondelēz International poczynił też postępy w dostosowywaniu portfolio do potrzeb konsumentów oraz kreowaniu ich świadomych nawyków żywieniowych. Temu ostatniemu celowi służą wprowadzenie czytelnych oznaczeń na opakowaniach oraz umożliwienie konsumentom wyboru wielkości porcji. W minionym roku 16 proc. przychodów firmy netto stanowią indywidualnie pakowane produkty w mniejszych gramaturach. 

– Teraz, kiedy cały świat zmaga się z pandemią COVID-19 bardziej niż kiedykolwiek przedtem ważne jest przyjęcie przez firmy strategii zrównoważonego rozwoju – mówi Dirk Van de Put, prezes Mondelēz International i dodaje, że w przypadku koncernu, którym kieruje strategia ta opiera się na trosce o środowisko oraz wywieraniu pozytywnego wpływu na społeczeństwo poprzez edukację żywieniową. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony