REKLAMASegafredo Selezione - banner główny (30.03-05.04)
Logo na sklepie Lidl

Logo na sklepie Lidl (fot. Konrad Kaszuba)

W czwartek, 12 marca br. otwarto nowy dyskont Lidla w Białymstoku. Według relacji lokalnych mediów, powtarzanych przez radiozet.pl, klienci najchętniej kupowali produkty podstawowej potrzeby, w tym papier toaletowy.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Papier toaletowy ponownie staje się produktem poszukiwanym. Nie mamy co prawda takiego samego z nim problemu, jak w czasach komunizmu, ale jego obecność na półkach w tygodniu, kiedy Polacy robią zapasy, wzbudza pewną sensację. Tak było w Białymstoku. Pomimo zalecenia ograniczania zgromadzeń z powodu epidemii koronawirusa, podczas otwarcia nowego marketu Lidla, do sklepu przybyły tłumy.

Pierwszego dnia zakupy umilali wodzirej i hostessy. Klienci byli zainteresowani też mięsem, masłem, kiełbasą. Z części z produktami przemysłowymi szybko znikały opiekacze do kanapek, roboty kuchenne i akumulatorowe wiertarko-wkrętarki.

Nowy sklep Lidla w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny ma 914 metrów kwadratowych. Zatrudnienie w dyskoncie znalazły 22 osoby.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony