REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)
Sprzedaż past specjalistycznych marki Parodontax rośnie w tepie 5% rocznie.

Sprzedaż past specjalistycznych marki Parodontax rośnie w tepie 5% rocznie. (fot. materiał partnera)

Produkty chroniące dziąsła są drugim najszybciej powiększającym się segmentem w kategorii past do zębów w Polsce z dynamiką wartościową sięgającą 7,5%. To tłumaczy wzrastające znaczenie marki Parodontax, której sprzedaż rośnie w tempie 5% rocznie.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

Teraz do oferty Parodontaxu dołącza nowość – Ultra Clean. W odróżnieniu od wielu innych produktów specjalistycznych nowa pasta ma świeży smak i jest przeznaczona do codziennego stosowania. Pasty do zębów ukierunkowane na ochronę dziąseł stanowią obecnie jedną czwartą wszystkich past specjalistycznych. Jest to drugi najszybciej rosnący segment kategorii past do zębów w Polsce z dynamiką wartościową na poziomie 7,5% (źródło: Nielsen MAT, cała Polska, luty 2018). W dodatku ma on silny potencjał wzrostowy. Dolegliwości dziąseł dotykają bowiem aż 44% Polaków, a tylko 26% przyznaje, że boryka się z tym problemem. Według danych firmy The Health Hub (Summary of Parodontax learning in Poland, 2016) te osoby zapewniają zaledwie 11% penetracji kategorii. Dlatego specjaliści mówią, że należy uczyć Polaków, jak ważne jest dbanie o dziąsła i do jakich konsekwencji może doprowadzić lekceważenie tego problemu.

Nowy wariant – odpowiedź na obawy

Sprzedaż past specjalistycznych boryka się z pewnymi barierami. Wielu konsumentów wskazuje, że przed zakupem powstrzymuje ich smak tych preparatów. Badania wskazują także na postrzeganie ich jako leczniczych, ale bez właściwości czyszczących. Zatem na wielkość i częstotliwość sprzedaży wpływa też to, że pasty te używane są okazjonalnie. Nawet osoby z wysoką potrzebą ich stosowania kupują je rzadziej niż standardowe pasty do zębów. Teraz jednak ma się to zmienić. Marka Parodontax, która jest obecnie drugą największą marką w segmencie past na krwawiące dziąsła i cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów (sprzedaż ilościowa wzrasta o 4,6% rok do roku), znalazła odpowiedź na konsumenckie obawy.

Nowy wariant pasty – Parodontax Ultra Clean – oprócz tego, że powstrzymuje krwawienie dziąseł, pozostawia w jamie ustnej uczucie intensywnej czystości i świeżości. Pasta jest bowiem połączeniem:
•    maksymalnej dawki wodorowęglanu sodowego, który usuwa płytkę nazębną i pomaga powstrzymać krwawienie dziąseł
•    krzemionki, która zapewnia doskonałe czyszczenie
•    specjalnie opracowanego smaku z wysoką zawartością składników (mentol i eucalyptol) dających poczucie chłodu, by dawać odczucie intensywnej czystości.

Dzięki temu pasta Ultra Clean jest najlepiej smakującą pastą z bazowego portfolio marki Parodontax. Równocześnie plasuje się w nowym segmencie dla past specjalistycznych – zapewnia czystość i odczucie świeżości, jest zatem pastą do codziennego stosowania.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony