REKLAMAJACOBS - NA ŚWIĘTA - Baner Główny (17-23.12.2018)

Irina Nowochatko-Kowalczyk

napisz maila › ostatnie artykuły ›

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Mali polscy producenci słodyczy i słodkich przekąsek coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w tradycyjnym kanale sprzedaży, zarazem wchodząc jednak również do lokalnych i międzynarodowych sieci sklepów.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

Jednym z takich producentów jest rodzinna firma Słodkie Hawo, której wyroby są już na półkach sieci drogerii Rossmann, a wkrótce pojawią się w sklepach Kaufland.

– Obecnie rozszerzamy dystrybucję na cały kraj. Jesteśmy obecni w województwie mazowieckim, na Kujawach, Pomorzu. Wyszliśmy też na rynek wielkopolski i stopniowo rozszerzamy sieć dystrybucji – mówi Paweł Chojnowski portalowi wiadomoscihandlowe.pl.

Jak dodaje, na razie produkty firmy są dostępne głównie w kanale tradycyjnym.

– Poprzez dystrybutorów docieramy do małych niezależnych sklepów oraz do lokalnych sieci handlowych. W najbliższym czasie chcemy też nawiązać współpracę z międzynarodowymi sieciami handlowymi – dzieli się informacjami o planach firmy dyrektor handlowy spółki Słodkie Hawo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony