REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)
Paweł Fajdek (z lewej) i Adam Kszczot rozpoczynają przygodę z biznesem, wprowadzając na rynek napój witaminowy

Paweł Fajdek (z lewej) i Adam Kszczot rozpoczynają przygodę z biznesem, wprowadzając na rynek napój witaminowy (fot. Facebook)

Czy łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres i wytrwałość w dążeniu do celu zdobyte w trakcie kariery sportowej da się przełożyć na sukces w handlu? Podczas 10. Kongresu Rynku FMCG przekonywać będą o tym Paweł Fajdek, mistrz świata i Europy w rzucie młotem oraz Adam Kszczot, multimedalista mistrzostw Starego Kontynentu i globu w biegu na 800 metrów.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Obecność mistrzów w kluczowym spotkaniu branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej nie jest przypadkowa. Paweł Fajdek i Adam Kszczot rozpoczynają bowiem przygodę z biznesem, wprowadzając na rynek napój witaminowy.

– Cel naszej obecności na Kongresie Rynku FMCG jest prosty: zaprezentować produkt świetnie dobranej grupie docelowej i rozpocząć współpracę z sieciami handlowymi – mówi reprezentant Polski w rzucie młotem. Jego zdaniem możliwość spotkania się twarzą w twarz z przedstawicielami zarządów i kadrą menadżerską to najkrótsza droga do pozyskania klientów.

Podobnie sądzi Adam Kszczot. – Chcemy zaistnieć w świadomości dystrybutorów i nawiązać kontakty, które w przyszłości – najlepiej niedalekiej – uda się wykorzystać w biznesie – stwierdza biegacz.

Pytany, jak ocenia szansę na powodzenie projektu prowadzonego z Pawłem Fajdkiem i firmą MDrink tłumaczy, że jako sportowiec umie doskonale planować i zarządzać czasem, co w biznesie ma istotne znaczenie.

– Dążenie do celu znajdującego się za horyzontem, realizowanie założeń w perspektywie 8-miesięcznej, 4-letniej czy nawet dłuższej to nasza codzienność. W połączeniu z cierpliwością i umiejętnością oceniania szans na chłodno daje nam to przekonanie, że osiągniemy sukces – podkreśla Adam Kszczot, członek grupy sportowej Orlen. – Tym bardziej że wprowadzany na rynek produkt powstał z wykorzystaniem naszej wiedzy i ma sprawdzony skład – dodaje Paweł Fajdek.

Paweł Fajdek i Adam Kszczot zaprezentują napoje witaminowe na stoisku i wezmą udział w spotkaniach biznesowych. O strategii marketingowej zaplanowanej przez znanych sportowców będzie można dowiedzieć się z prelekcji „Nowe generacje konsumentów – jak kupują i postrzegają produkt pokolenia X, Y, Z”.

Kliknij i zobacz więcej!

Paweł Fajdek i Adam Kszczot będą gośćmi specjalnymi 10. Kongresu Rynku FMCG 2017. Zarejestruj się! Pełną agendę, formularz rejestracyjny, a także wszystkie potrzebne informacje nt. konferencji można znaleźć na stronie www.kongresrynkufmcg.pl

Poleć innym

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~alicja.kubiak@hurtum.pl 1 ponad rok temu

    Panowie! Zapraszam na HURTUM ;-)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony