REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020
Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo

Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo (PayPo)

Firma PayPo, specjalizująca się w usłudze odroczonych płatności w internecie w Polsce rozpoczął współpracę z Marketing Investment Group (MIG), zarządzającej sprzedażą detaliczną takich marek obuwniczo-odzieżowych, takich jak Sizeer, Timberland, 50Style i Symbiosis. Grupa ponad 100 sklepów w obszarze fashion oferujących tę usługę powiększy się tym samym o sześć podmiotów. Łącznie usługa płatnicza polskiego fintechu jest już dostępna w ponad 1000 e-sklepów.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Do teraz z odroczonych płatności PayPo skorzystało już ponad 250 000 konsumentów. Rekordowymi miesiącami pod względem dynamiki wzrostu obrotów były dla PayPo marzec i kwiecień. Firma podpisała umowy o współpracy z kolejnymi sklepami. Najnowsza dotyczy MIG, czyli grupy z branży retail fashion, skupiającej detaliczną sieć sprzedaży znanych marek obuwniczych i odzieżowych. Grupa MIG istnieje od ponad 30 lat, obok handlu tradycyjnego firma z powodzeniem rozwija również internetowy kanał sprzedaży, na który składa się sześć popularnych sklepów: sizeer.pl, symbiosis.com.pl, timberland.pl, galeriamarek.pl, 50style.pl i butysportowe.pl. I to właśnie w tych sklepach internetowych dostępne są już odroczone płatności PayPo.

- Narodowy lockdown istotnie zmienił zwyczaje zakupowe Polaków, ale nie zmienił ich nastawienia do handlu. W dobie pandemii koronawirusa ich potrzeby są w zdecydowanie większym stopniu, niż przedtem realizowane w kanale internetowym. Sklepy, które proces kupowania dodatkowo ułatwią, wyjdą z obecnego kryzysu wzmocnione. Do takich narzędzi usprawniających zakupy online należą właśnie odroczone płatności - podkreśla Tomasz Hadzik, członek zarządu PayPo.

Marketing Investment Group dostarcza konsumentom produkty znanych marek w ponad 400. punktach handlowych, zarówno przez własne placówki detaliczne, jak i przez rozbudowaną sieć dystrybucji hurtowej oraz franczyzowej. Grupa sprawnie zarządza rozwijającą się siecią łącznie 403 salonów stacjonarnych, marek takich jak: Sizeer, Timberland, 50 style, Symbiosis, Umbro. Jako jeden z liderów na rynku obuwniczo-odzieżowym, firma stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań omnichannelowych, zwiększając swoje zaangażowanie w aktywną sprzedaż poprzez kanał e-commerce.

Marki zarządzane przez MIG dołączają do portfela ponad 100 sklepów z segmentu moda, które korzystają z odroczonych płatności PayPo. Są wśród nich już takie brandy jak 4F, Answear, Big Star, Gino Rossi czy Ochnik.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~percsac 1 miesiąc temu

    MI się podoba że paypo to w media expert było już od dosyć dawna. Mega wygodna opcja płacenia i fajne widzieć że rozwija się dalej. Ale to ME zawsze miało taki instynkt bycia krok do przodu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony