REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)
PepsiCo partnerem Ligi Mistrzów UEFA

PepsiCo partnerem Ligi Mistrzów UEFA (materiały prasowe)

Firma PepsiCo ogłosiła przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć światowych marek PepsiCo, w tym Pepsi, Pepsi MAX, Lay’s i Gatorade, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 roku.

Od czasu wejścia w życie umowy sponsorskiej w 2015 roku PepsiCo, angażowało i przybliżało kibicom piłkę nożną oraz zawodników występujących w Lidze Mistrzów UEFA. Firma podkreśla, że współpraca układała się bardzo dobrze, czego dowodem była m.in. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z gwiazdą piłki nożnej Leo Messim w roli głównej, czy też Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości.

W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom, która w zeszłym roku współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w bezpiecznym otoczeniu i z doskonałym wyposażeniem. ­– Nasza firma od wielu lat znana jest z zamiłowania do piłki nożnej, dlatego też niezmiernie cieszymy się z odnowienia umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA. Nasza współpraca w ciągu ostatnich trzech lat była niezwykle satysfakcjonująca i pragniemy nadal dzielić się piłkarskimi emocjami z milionami fanów z całego świata – powiedział Ramon Laguarta, prezes PepsiCo.

– Od momentu dołączenia do grupy partnerów UEFA w 2015 roku, PepsiCo i jej wiodące marki skutecznie wspierają piłkę nożną na skalę globalną. Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą ścisłą współpracę w latach 2018-21. Poprzez wdrażanie szerokiego wachlarza działań marketingowych na ponad 100 rynkach, zarówno w Internecie, jak i na opakowaniach produktów, PepsiCo dał się poznać, jako doskonały partner dla UEFA – skomentował odnowienie patronatu Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA.

Umowa obejmuje sześć marek: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP i Ruffles. Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 już w lutym.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony