REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

Napoje i piwo

 

26 lutego 2020, 09:38

(fot. materiały prasowe, PepsiCo)

W Suchym Lesie koło Poznania firma PepsiCo uruchomiła innowacyjne Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego. W miejscu tym odbywać się będą prace nad udoskonalaniem urządzeń do chłodzenia napojów, dedykowanych sklepom, barom, restauracjom, czy stacjom benzynowym.

REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk Pomaga - Belka w artykułąch (06.04 - 01.03.2020)

- W Centrum Jakości i Testów Sprzętu Chłodniczego w Suchym Lesie testujemy i wdrażamy najnowsze rozwiązania, zarówno w zakresie sprzętu chłodniczego, jak i systemu do jego obsługi - mówi cytowany w komunikacie Bernard Wierzbik, dyrektor działu obsługi klienta i logistyki w PepsiCo.

Jak zapewnia firma, możliwość testowania urządzeń we własnym centrum "pozwoli wyeliminować wiele problematycznych kwestii pojawiających się przed i po zakupie, a prowadzone w nim badania oraz analiza zgłoszeń od klientów przyczyniają się do opracowywania rekomendacji, które następnie przekazywane są producentom sprzętu". Pozwoli to na powstanie nowych rozwiązań.

– Chcemy być liderami jeśli chodzi o innowacje, o jakość obsługi klientów, nie tylko stricte serwisową, lecz także wyznaczać trendy i rozwiązania, które później będą wdrażane na pozostałych rynkach na których obecne są produkty firmy PepsiCo – powiedział Robert Dzieża, kierownik działu sprzętu marketingowego (MEM) w PepsiCo. Jak podkreślił, większość światowych nowości sprzętowych PepsiCo testowanych jest właśnie w Polsce.

Testowane pod Poznaniem innowacje mają się przyczynić, zgodnie z deklaracjami PepsiCo, do "poprawy jakości i funkcjonalności sprzętu marketingowego, obniżenia rocznych kosztów obsługi dystrybutorów napojów i lodówek, a także wydłużenia żywotności sprzętu na rynku". Pod uwagę brany będzie także wpływ urządzeń na środowisko.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony