REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Supermarket sieci Top Market z Grupy PGS

Supermarket sieci Top Market z Grupy PGS (Polska Grupa Supermarketów)

Sieć franczyzowa Polska Grupa Supermarketów (PGS) planuje dalszy rozwój i utrzymanie obecnego tempa przychodów w 2020 roku. Dziś pod parasolem PGS funkcjonuje ponad 600 placówek, należących do prywatnych przedsiębiorców. W 2020 PGS chce rosnąc poprzez rozwój organiczny jak i przejęcia sklepów wcześniej pracujących pod innymi markami. Już w styczniu PGS przyłączył 57 nowych sklepów. W ciągu najbliższych 3 lat PGS może dołączyć ok. 100 placówek w kraju.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

- Dziś coraz bardziej powszechny staje się trend zakupów convenience, blisko domu, od znanego producenta i sprzedawcy. Klienci coraz częściej pytają o produkty bio. Dlatego też staramy się bardzo umacniać pozycję „bliskiego” sklepu – podkreśla Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Nie oznacza to, że sieć - znana polskim konsumentom z takich marek jak Top Market, Delica i Minuta8 rezygnuje z większych sklepów. Top Market planuje otwarcie w tym roku flagowego marketu o powierzchni ponad 1000 mkw. w nowo powstałej Galerii Otwockiej. Placówka ta ma być wyznacznikiem nowego standardu i nowej identyfikacji sieci, która – po 15 latach – zmieniła swoje logo. To jedna z kilku inicjatyw prezesa Sadeckiego, który obchodzi swoje 17-lecie pracy. To właśnie zmiana logo wszystkich placówek staje się strategicznym celem PGS w 2020 roku i będzie kontynuowana przez 2021.

Rok 2020 ma również stać się okresem zwiększonej dynamiki poszerzania portfolio produktowego marki Spiżarnia Dworska. Obok dotychczasowych alkoholi i produktów gotowych, mają znaleźć się wędliny i nabiał – wszystko od lokalnych, polskich producentów. Celem PGS jest poszerzenie i promocja produktów bio, marek własnych – tak, aby na koniec 2020 stanowiły one ok. 15 proc. przychodów grupy.

Bliska współpraca z polskimi producentami żywności –wędlin, nabiału, owoców, warzyw – od dawna zapowiadana była przez PGS. Teraz sieć przechodzi do czynów, zacieśniając współpracę z W tym celu PGS z lokalnymi producentami na Mazurach i na Podlasiu.

PGS nie zapomina o marce O… Dobre, Pewne, Twoje! Aktualnie oferta obejmuje ponad 200 produktów różnych kategorii, w tym m.in. napoje, makarony, kasze, ryż, dżemy, sosy, żywność w puszkach.

- Na konkurencyjnym rynku musimy wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów. Klienci muszą wiedzieć, że znajdą w sklepie szeroki katalog podstawowych artykułów w cenach porównywalnych do dyskontowych, dlatego rozwijamy ofertę wysokiej jakości produktów marki własnej – dodaje Sadecki.

Obecnie za około 50 proc. sprzedaży sklepów w sieci odpowiada asortyment, którego zakup od producentów i dostawców oferuje centralny magazyn PGS. Ponad 9 proc. obrotów stanowią produkty pod marką własną — od artykułów spożywczych, chemicznych, higienicznych i przemysłowych po alkohol. Około 30 proc. sprzedaży generują produkty od lokalnych dostawców.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~klient top market 1 4 miesiące temu

    Plan spółki na 2020 i 2021 to zmiana logo? Naprawdę. Co za szczęśliwa firma.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony