REKLAMAMLEKOVITA - Święta Mascarpone/Twaróg - Baner Główny (08-13.12.2019)
Eurospar w CH Blue City

Eurospar w CH Blue City (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Od piątku 29 listopada w warszawskim CH Blue City zamiast Piotra i Pawła będzie działał sklep Eurospar. Jest to pierwsza placówka po rebrandingu przeprowadzonym przez Spar Group z RPA, czyli większościowego udziałowca spółki Grupa Piotr i Paweł.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

Sklep po rebrandingu i remodelingu ma powierzchnię 2,5 tys. mkw., czyli odrobinę mniejszą, niż dawniej Piotr i Paweł. W Eurosparze dostępnych będzie 14 tys. produktów.

Z sali sprzedaży wydzielona została kawiarnia Bean Tree Caffe. To koncept zapożyczony przez Spar Group z Republiki Południowej Afryki. Klienci znajdą w tym miejscu kawę, a także słone i słodkie przekąski.

Do strefy bistro w Eurosparze prowadzić będzie bezpośrednim wejście z galerii handlowej. Sprzedawane będą tam kanapki, hot dogi, panini, gofry, ciasta i torty, soki i smoothies. Operator zaproponuje klientom także dania gorące, bar sałatkowy i surówki, oraz przekąski.

W innym miejscu sklepu wydzielono stoisko z piwami rzemieślniczymi, rozlewanymi na miejscu prosto z beczek. W spadku po Piotrze i Pawle pozostało też stoisko włoskie, w którym oferowane będą produkty importowane bezpośrednio od producentów z tego kraju.

Dania gotowe sprzedawane w sklepie pochodzić będą w dużej mierze z własnej produkcji Piotra i Pawła/Spar Group, czyli z Kuchni Polki.

W placówce Eurospar zlokalizowanej w Blue City pracować będą 54 osoby, z czego 46 - jak zapewnia Spar Group - to osoby z wieloletnim stażem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 5
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (9)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Brakarz 9 8 dni temuocena: 0% 

    Sklep na otwarciu i puste pułki na czołówkach ? Ha ha ! CZyli jak w PiP ! Nic się nie zmieniło ! Towaru jak brakowało tak brakuje ;)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Klientka 8 9 dni temuocena: 0% 

    Asortyment kiepski kiedyś w Piotrze i Pawle był wybór szerokiego asortymentu a Spar zrobił tapeciarnie z piwa Tyskiego albo jakiś dziwnych herbatek w kapsułkach

    oceń komentarz
  • ~Maq 7 9 dni temuocena: 0% 

    Marnie wygląda ten sklep, chyba pozwolili resztki z innych marketów PiP, żeby zapełnić półki na otwarcie. Wybór po prostu mizerny, to już s osiedlowym ABC jest większy asortyment.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ter 6 10 dni temuocena: 0% 

    Bardzo kiepskie sa te zdjecia. Kto je robi? Mlody PRowiec swoja komorka? Tak to wyglada - ktos niedoswiadczony i bez elementarniej wiedzy. Masa zdjec "fascynujacych" wozkow, banerow i kas . Alejki sklepowe bez klientow czyli martwy sklep. Miejscami widac tez odstaszajace puste polki. "Gratuluje" kolejnemu mlodemu, dynamicznemu zespolowi. Doswiadczenie zapewne nabeda w praktyce, - a kolejna siec padnie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Smakosz 5 10 dni temuocena: 0% 

    Chyba tylko stoisko z piwem rzemieślniczym odróżnia ten market od innych . Żadnych ciekawostek, brak nawet win z RPA.!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Tomy 4 12 dni temuocena: 50% 

    Ogólnie wolę małe sklepy.... Kupuję w mniejszych ilościach a częściej.... Mniej wyżucam. Godzinne chodzenie po sklepie to nie dla mnie. Puki co wszystko poukładane czyste itd. Ciekawe jak przejdą setki osób co się wydaży.... Spar powodzenia na polskim rynku....

    oceń komentarz
  • ~Artur 3 12 dni temuocena: 40% 

    Szału nie ma, jak na "modelowy" sklep. Ten PiP był moim lokalnym sklepem, gdy mieszkałem w Warszawie, stąd może też mam większe oczekiwania. Estetyka poprawna, ale nie powala, zwłaszcza w porównaniu do niektórych konceptów konkurencji, jak Carrefour czy Netto 3.0. Brakuje wyboru marek, a ceny dość wysokie. Bardzo mało innowacji i szczerze to już Żabka ma ich więcej na swojej małej powierzchni niż tutaj (przynajmniej na podstawie zdjęć). Do tego kawiarnia wygląda bardzo kiepsko - wolę dopłacić te 3-4 zł i przejść się do Costy u góry. Już większy sens miałoby postawienie ekspresu Costa Express lub Starbucks On-the-go. Bardziej ucieszyłbym się z jakiegoś grilla z kurczakami z rożna albo baru sałatkowego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Księgowy 2 12 dni temuocena: 50% 

    Ceny jak w Piotrze i Pawle może nawet i drożej...mały wybór i wysokie ceny.Wystrój jak wystrój.To juz inni tez robią Biedronki tez! Sukcesu nie bedzie.Kawa po 9zł

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Ciekawy zmiany 1 12 dni temuocena: 50% 

    Patrząc na zdjęcia to wybór na pewno niniejszy niż w PiP. Całe półki zastawione jednym asortymentem ( wafle ryżowe) pokazują, że chyba wielu dostawców nadal nie wróciło. Wina też mega szeroko jeden asortyment. Wystrój chyba nawet nikt nie zabiegał by choć ciut odbiegał od starego sklepu. Opisy „promocja” .. regały i lodówki to wszystko po PiP czyli inwestor chyba podszedł dość ostrożnie do włożenia pieniędzy w ten interes.. Kafejka wewnątrz czy coś „to go” chyba na nikim już nie robi wrażenia. Lada tradycyjna na pierwszy rzut oka raczej uboga. Teraz tylko trzeba będzie sprawdzić poziom cen. Wow to to nie jest ....

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony