REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl/ŁR)

Sieć Piotr i Paweł zapowiedziała uruchomienie nowego programu lojalnościowego. Jego nazwa ani szczegóły nie są jak dotąd znane, mimo że wdrożenie programu nastąpić ma jeszcze we wrześniu.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

- Trwa przegląd agencji interaktywnych, w którego wyniku wybierzemy między innymi nazwę i najciekawszy projekt wprowadzenia naszej aplikacji na rynek. Efekt przeglądu agencji będzie znany w pierwszych dniach września - tłumaczyła firma w połowie sierpnia.

Piotr i Paweł zapewniał wtedy o trwaniu "intensywnych prac" dotyczących samej aplikacji lojalnościowej. Etap wewnętrznych testów zapowiedziano na końcówkę sierpnia.

Poprzedni program lojalnościowy Piotra i Pawła, o nazwie Po2jamy Rabaty, w obecnej formie funkcjonować ma do końca 2018 r. - W momencie wprowadzenia nowego programu, przestanie funkcjonować karta rabatowa 3-4-5%. Przechodząc do naszego nowego programu wszyscy posiadacze dotychczasowych kart rabatowych otrzymają przygotowaną tylko dla nich ofertę specjalną - wyjaśnia sieć.

We wrześniu Piotr i Paweł zamierza również rozpocząć testy "nowego projektu komunikacyjnego dotyczącego przestrzeni sklepów". W ramach pilotażu, w jednej placówce sieci pojawią się nowe oznaczenia i materiały POS.

- Całość oparta jest na naszej nowej platformie komunikacyjnej, której widocznym efektem jest choćby nowy format gazetki - tłumaczy sieć.

Piotr i Paweł zapowiedział również zmiany w zakresie produktów sprzedawanych pod marką własną. Ma to być z jednej strony wdrożenie nowych produktów, a z drugiej - "face-lifting linii podstawowej". - W tej chwili w portfolio marki własnej znajduje się 900 produktów w tym żywność bio i funkcjonalna, nad dostępnością których intensywnie pracujemy - informuje Piotr i Paweł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 26

  • 18
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (7)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~piotripaweltokpiny 7 10 miesięcy temuocena: 100% 

    a nowy format gazetek to chyba taki, że gazetki stają się teraz niewidzialne chyba hahhaha bo już druga gazetka z rzędu nie pojawiła się w sklepach. Czyżby nie było co promować? Może dlatego, że nie płacą dostawcom od ponad 6 miesięcy!!! dlatego półki są puste. A najwierniejsi klienci nadal są robieni w bambuko i wierzą że to tylko przejściowe problemy... A może to tylko zmiana organizacji produktów na półkach jako nowy element strategi marketingowej?? ;) Jakie nowe argumenty i preteksty wymyśli ta cała wspaniała "firma" na potrzeby takich budujących artykułów? Ogólnie cała ta sieć to jedna wielka kpina...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Xxc 6 10 miesięcy temuocena: 100% 

    Nowy program lojalnościowy a tu wniosek o upadłość dobre€

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~--- 5 10 miesięcy temuocena: 33% 

    Jezuu, firma jest podczas przejęcia. Taki program lojalnościowy jest elementem restrukturyzacji, towar będzie z nowym właścicielem, z nową logistyką.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~GB 4 10 miesięcy temuocena: 100% 

    Niesowite, firma nie ma co sprzedawać a zamierza wprowadzić nowy program lojalnościowy. To jakaś kpina. Chyba chcą, aby lojalni klienci wykupili resztki pozostałe po tym, jak zbankrutują.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Maddaxx 3 10 miesięcy temuocena: 75% 

    a po co firmie program lojalnościowy skoro sklepy puste...

    oceń komentarz
  • ~Pracownik 2 10 miesięcy temuocena: 94% 

    Tia... Towary nie jeżdżą z magazynu, magazyny są puste, wystawione na sprzedaż lub wynajem... Z centrali wszyscy się zwalniają, pracownicy ze sklepów również. Nawet mrożonki nie przyjeżdżają, o lodach w sezonie nie wspominając. Nastroje kiepskie, nikt nam nic nie mówi, co dalej. Prezesi chyba sobie jaja robią. To samo dyrektorzy, którzy wymagają żeby były półki pełne. Jeszcze 2 tygodnie i tej sieci nie będzie...

    oceń komentarz
  • ~Oset 1 10 miesięcy temuocena: 100% 

    W jakim celu spółka, która ma być niebawem sprzedana i ma problemy z regulowaniem bieżących zobowiązań wobec dostawców angażuje się w ten projekt, który oczywiście jest wydatkiem finansowym, a nowy właściciel może mieć zupełnie inny projekt lojalności.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony