REKLAMAMLEKOVITA - Wypasione 2020 - Baner Główny (01-10.06.2020)
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł

Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (fot. materiały prasowe, Piotr i Paweł)

Sieć rozpoczęła działania reklamowe dla części sklepów w wybranych miastach. Dotyczą one produktów świeżych.

REKLAMANutrend - MAGNESLIFE LIQUID - belka w artykułach (03-08.06.2020)

O sprawie informuje portal wirtualnemedia.pl. Platformę komunikacyjną przygotowała agencja Brasil, natomiast za zakup mediów odpowiada agencja Pure Play. Kampania skupia się na produktach świeżych, oferowanych w sklepie. Sieć stworzyła już nawet dwa klipy reklamowe – jeden dotyczący świeżej papryki, drugi świeżych jajek.

Piotr i Paweł został niedawno przejęty przez południowoafrykańską Spar Group. W ramach umowy, obecne sklepy Piotr i Paweł stopniowo będą zmieniać logo na Spar. Do końca 2020 roku rebranding ma objąć 150 placówek. Pierwszy taki sklep ma już niebawem wystartować w warszawskiej galerii Blue City.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 5
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Gość 3 6 miesięcy temu

    To już tylko pozostały Jajka i papryka...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mietek 2 6 miesięcy temuocena: 100% 

    Nie róbmy z gów.. wydarzenia

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Olek 1 6 miesięcy temuocena: 100% 

    LITOSCI

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony