REKLAMAKongres Mięsny 2019 - Baner Główny (styczeń - luty 2019)
Sieć Piotr i Paweł uruchomiła nowy program lojalnościowy dla klientów

Sieć Piotr i Paweł uruchomiła nowy program lojalnościowy dla klientów (grafika: Piotr i Paweł)

Od wtorku klienci Piotra i Pawła mogą korzystać z nowego programu lojalnościowego sieci, któremu nadano nazwę Najwięcej. Zastąpił on poprzedni program Po2jamy Rabaty, który funkcjonował do jesieni ubiegłego roku, kiedy to został zawieszony, powodując niezadowolenie części klientów.

REKLAMAPerły Rynku FMCG 2019 - Belka w artykułach

Przypomnijmy, że o starcie prac nad nowym programem lojalnościowym Piotra i Pawła informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl jako pierwsi, już latem ubiegłego roku. Trwał wtedy przegląd agencji, które mogłyby wykonać projekt.

W grudniu w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Marek Miętka, prezes Piotra i Pawła, zapowiedział wdrożenie nowego programu lojalnościowego na pierwszy kwartał 2019 r. Wcześniej debiut programu planowany był właśnie na grudzień.

Aby korzystać z nowego programu lojalnościowego, wymagane jest pobranie aplikacji dostępnej w Google Play i AppStore i założenie w niej konta. Użytkownicy będą zbierać punkty za zakupach w sklepach stacjonarnych, a następnie będą mogli zamieniać je na nagrody lub rabaty. Każda osoba, która zarejestruje się w programie, otrzyma na start kupon uprawniający do 5-proc. zniżki na zakupy. Ponadto klienci otrzymywać będą oferty od firm partnerskich.

- Uczestnik będzie mógł kupić produkty objęte daną promocją w sklepach stacjonarnych organizatora, jeśli produkty te będą w nich dostępne. Organizator nie gwarantuje uczestnikowi stałej dostępności wszystkich produktów, we wszystkich swoich sklepach - zastrzega Piotr i Paweł w regulaminie nowego programu lojalnościowego.

Istotną różnicą względem programu Po2jamy Rabaty jest eliminacja plastikowych kart. W nowym programie lojalnościowym Piotra i Pawła, wszystko odbywa się w wersji cyfrowej.

Osoby już wcześniej "zlojalizowane" przez Piotra i Pawła będą mogły przenieść niewykorzystane punkty z programu Po2jamy Rabaty do programu Najwięcej. Przeniesienia należy dokonać do końca marca. Za każde 10 złotych na karcie Po2jamy Rabaty klienci dostaną... 1 punkt w programie Najwięcej.

Piotr i Paweł zapewnia, że z programu korzystać mogą klienci 79 sklepów sieci, czyli wszystkich, jakie wciąż działają. Przypomnijmy, że Piotr i Paweł - od ponad roku poszukujący inwestora strategicznego - znajduje się w procesie sanacji i ma wielomilionowe długi. Sieć sklepów stacjonarnych skurczyła się już niemal o połowę. U szczytu ekspansji liczyła pona 140 placówek.

Punktów zdobytych w ramach programu Najwięcej nie będzie można wykorzystać w sklepie internetowym Piotra i Pawła.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 37

  • 20
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 7
    OBOJĘTNY
  • 8
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (15)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Brawo oni!!!! 15 wczoraj 16:18ocena: 100% 

    Tak proszę Pana piszą też obecni pracownicy firmy bo oni najlepiej wiedzą jak wygląda rzeczywistość tej firmy. Nowy program jak wiele innych działań pożal się Boże zarządu jest totalną porażką żeby nie napisać nabijaniem klientów w butelkę. Ale co tam klienci co tam dostawcy co tam pracownicy liczy się tylko kasa dla Mietki i całej reszty tej bandy która rozgrabi i zniszczy firmę do końca!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Marcin Kijowski - Poznań 14 4 dni temuocena: 33% 

    Czy tutaj ktoś pisze poza byłymi pracownikami firmy którzy chyba mają za dużo czasu i szukają w ten sposób samozadowolenia ? Mam wrażenie że nie. Współpracuję w PiP jako firma zewnętrzna, a jako przedsiębiorca doskonale wiem ile wysiłku wymaga prowadzenie takiej sieci, jakie przeciwności i jaką konkurencję narzucają wszystkie inne sieci zagraniczne z polskimi nazwami w tytule. Z firmą jest dobra komunikacja, można porozmawiać, starają się i wychodzą na przeciw, a wpisy które widzę mijają się z prawdą.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Maks 13 4 dni temuocena: 33% 

    Nie wiem czemu tak negatywne opinie. Firmy się zmieniają, raz jest lepiej raz gorzej. Wszedł nowy program i z reguły wszędzie tak jest że wymusza on pewne zmiany. Zawsze dla jednych będzie to lepsze, dla innych gorsze. Od niedawna jestem klientem tej sieci po przeprowadzce i nie czuję robiąc zakupy aby z czymkolwiek był problem. Aplikacja działa!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~wkurzony Johny 12 4 dni temuocena: 50% 

    Bezsens całkowity.Nazbierałem 300 złotych odkładając za każdym razem 3 procent wydanych pieniędzy na zakupy.Aby zebrać 300 złotych musiałem zrobić zakupy łącznie za ponad 9000 zł.Teraz przeniosą mi 30 pkt.Tyle nazbiera klient ,który wyda obecnie 300 złotych wszystkiego.Poza tym zapomniałem hasła do aplikacji.Nie mam możliwości go odzyskać,bo piszą ,że emailo z resetem został wysłany,a na emaila nic nie przychodzi.KPINA Z KLIENTA!

    oceń komentarz
  • ~SZYMON 11 4 dni temuocena: 100% 

    Co za nowy durny pomysł. Od 10 lat mam kartę znizkową i dzisiaj dowiedziałem się ,że zniżki juz nie bedzie. TO MOICH ZAKUPÓW W PIOTRZE I PAWLE TEŻ JUŻ NIE BĘDZIE.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient 10 5 dni temuocena: 100% 

    Nie podoba mi sie nowe rozwiazanie. Mam "stara" karte rabatowa - 3% znizki za zakupy powyzej 50 PLN, 4% powyzej 150 PLN, 5% powyzej 300 PLN. Proste zasady i proste uzycie. Nie chce instalowac kolejnej aplikacji na telefonie! Nie chce robic zakupow z nosem w aplikacji studiujac jakies znizki i czy w tym tygodniu bardziej oplaca mi sie kupic kakao czy herbate. Nie chce spamu ofert od firm partnerskich. Niepotrzebnie komplikujecie cos, co dobrze dzialalo. Nawet po2jamy rabaty w mojej opinii bylo zmiana niepotrzebna i skomplikowana.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Nem 9 8 dni temuocena: 100% 

    Program lojalnościowy? ?? O jakiej lojalności mówimy bo chyba nie wobec klientów ani pracowników ani dostawców. Pip chyba nie rozumie co to słowo oznacz.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~X_klient 8 10 dni temuocena: 100% 

    RIP PiP Powiedziałem w sklepie, powiem i tu. Jak was restrukturyzacja i sprzedaż oddziałów uratowała to takim żonglowaniem lojalnością klienta wykopaliście sobie grób. Jest gorzej (obsługa na kasach/dostępność produktów/jakość warzyw owoców), jest drożej choć tanio nigdy nie było. A na deser robicie w kakao swój ostatni filar, wiernych klientów którzy przystąpili do programu lojalnościowego dekadę temu. I co z tego że polskie, skoro zarządzane przez 1diotów. Pozdrówcie Almę jak już skończycie konać.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Franio 2017 7 10 dni temuocena: 75% 

    Wszyscy Polacy na zakupy do Lidla i Biedronki. Tam promocje i parking....

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Zona 6 10 dni temuocena: 75% 

    Mój mąż przez ponad 10 lat był wiernym klientem Piotra i Pawła.korzystał z karty uprawniajacej do 3% zniżki przy zakupach powyżej 50 zł. W tym tygodniu dowiedział się że karta jest nieważna i nie otrzyma zniżki, gdyż nie posiada smartfona. Przykre.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~zmeczony konsument 5 11 dni temuocena: 83% 

    Nie cierpie tego wymogu posiadania aplikacji! Dlatego tez unikam robienia zakupow w jednej z drogerii, w ktorej notorycznie przy kasie żadaja pokazywania aplikacji na telefonie!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ES 4 11 dni temuocena: 25% 

    Aby zarejestrować aplikację NAJWIECEJ mam podać nr karty programu zaczynający się od 27... Przecież ten program nie jest na kartę!????

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Kp 3 11 dni temuocena: 67% 

    PROGRAM NAJWIĘCEJ DŁUGÓW W POLSCE W PIOTRZE I PAWLE RUSZYŁ JUŻ W ZESZŁYM ROKU

    oceń komentarz
  • ~dybyt 2 11 dni temuocena: 70% 

    Zanim zdążę nazbierać punkty, to się zwiną

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Klient 1 11 dni temuocena: 77% 

    Kabaret, zmienili tylko to że zamiast karty będzie aplikacja z której nie wszyscy chcą korzystać... Gwóźdź do trumny Piotra i Pawła...

    oceń komentarz
do góry strony