REKLAMAVFK - baner główny
Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł

Usługa Skanuj i Kupuj w sklepie Piotr i Paweł (materiały prasowe, Piotr i Paweł)

Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie ponad 2,2 mld zł, a nowy rok rozpoczyna z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w ośmiu placówkach  oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci.

REKLAMATARGI KIELCE (FPL) - belka w artykułach

Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2016 – firma otworzyła 11 nowych placówek - koncentrowała się na strategicznych dużych aglomeracjach:  warszawskiej i  trójmiejskiej.  Wyjątkowym projektem  było uruchomienie supermarketu w warszawskiej Hali Koszyki - łączącego przedwojenny klimat zakupowy z nowoczesnym wystrojem i udogodnieniami dla klientów.

Ponad 8-proc. dynamika w grudniu pozwoliła zrealizować przychody roczne na poziomie 2,233 mld zł, co oznacza wzrost o 5,2 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Na przełomie roku 2016 i 2017 Piotr i Paweł zawarł  cztery umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy  Alma. Supermarkety pod szyldem Piotr i Paweł w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostaną uruchomione w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie -w kwietniu.

Ubiegły rok zaowocował również rozwinięciem nowatorskiego rozwiązania samoskanowania zakupów w usłudze Scaneo, który sieć Piotr i Paweł wdrożyła jako pierwsza na polskim rynku w roku 2014 w Brwinowie, a następnie rozszerzyła na kolejne placówki w Jankach, Józefosławiu oraz w Bydgoszczy.

Do tej pory usługa skierowana do posiadaczy karty lojalnościowej Sieci umożliwiała skanowanie zakupów za pomocą specjalnego skanera i płacenia za nie bez dodatkowej pracy kasjerki. Aby móc zaoferować Konsumentom usługę bardziej kompleksową, niezależną od sklepowych skanerów, pod koniec 2016 roku Piotr i Paweł uruchomił własną aplikację Skanuj i Kupuj, pozwalająca klientowi- przy użyciu smartfona- skanować produkty przed włożeniem  ich do koszyka i płacić przy dedykowanym stanowisku kasowym.

Docelowo aplikacja powiązana będzie również z zakupami w e-sklepie. Usługa działa już w czterech kolejnych supermarketach: w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 179 i przy ul. Stawki 2a, w Markach pod Warszawą oraz w Poznaniu przy ul. Druskienickiej 12a.

Po rocznym teście uruchomiony został w całej Sieci  także program lojalnościowy Podwajamy Rabaty. Usługa, oparta zarówno na tradycyjnych kartach jak i aplikacji, umożliwia klientom  odkładanie w dedykowanym systemie zniżek, których wartości są następnie podwajane przy zakupie dedykowanych produktów. Już ponad 150 tys. klientów bierze udział w programie.

Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszył silny rozwój e-zakupów. Uruchomiona  w maju ubiegłego roku dedykowana dla sklepu internetowego powierzchnia w Ożarowie Mazowieckim  umożliwiła w IV kwartale zrealizowanie blisko 25 proc. wzrostu sprzedaży całego e-Piotr i Paweł.

W roku 2017 polska sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym oraz  modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 10
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"