REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska

Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Piotr Rogowski, członek zarządu firmy Lidl Polska w rozmowie z portalem wiadomoscikosmetyczne.pl zapowiada rozwój marek własnych we wszystkich kategoriach, również kosmetycznych.

REKLAMA

Kosmetyki stanowią niewielką część oferty Lidla. Czy to się zmieni?

Myślę, że producenci mogą optymistycznie patrzeć w przyszłość, ponieważ ten asortyment ciągle się u nas rozwija. W ostatnim czasie wprowadziliśmy wiele nowych produktów. Pojawiło się np. mydło w płynie i hipoalergiczne mydło w kostce marki Cien, które jest produkowane w Polsce. Mamy też linię kosmetyków Cien Professional – produktów specjalistycznych.. Zwiększamy ofertę szamponów, żeli pod prysznic. Jestem przekonany, że ta kategoria będzie się dalej rozwijała. Będziemy wprowadzać nowości, a także ulepszamy receptury i pracujemy nad jakością produktów, które już są w sprzedaży. Na przykład pieluszki Toujours po zmianie jakościowej uzyskały od Instytutu Matki i Dziecka 4,7 pkt na 5 pkt możliwych.

Czy ograniczacie się do marek własnych, czy będziecie także rozszerzać asortyment o brandy znanych firm kosmetycznych?

Asortyment będzie się rozwijał w obu obszarach – zarówno w markach Lidla, jak i w brandach producentów.

Czy przystąpicie do rywalizacji z Biedronką, która wprowadziła do stałej oferty wiele markowych kosmetyków? Badania pokazują, że to był dobry ruch. Sprzedaż kosmetyków w tej sieci, i to właśnie tych znanych marek, wyraźnie wzrosła.

My jednak skupiamy się na tym, na czym znamy się najlepiej, czyli na markach własnych. One są DNA naszej sieci. To nie znaczy jednak, że rezygnujemy z produktów markowych, na nie jest ciągle miejsce na naszych półkach, ponieważ klienci tego oczekują.

Czy w zakresie rozszerzania oferty marek własnych będziecie pracować z polskimi producentami?

Bardzo dużo produktów pod naszymi markami własnymi, również w obszarze kosmetycznym, pochodzi z Polski. I to się nie zmieni. Polska jest dla nas strategicznym miejscem, ma znakomitych producentów, którzy potrafią wyprodukować wyroby wysokiej jakości za rozsądne pieniądze.

Czy kosmetyki pojawią się w najnowszej kampanii promującej marki własne Lidla?

Również nie chciałbym ujawniać szczegółów. Wszystko wkrótce się okaże.

Podkreślacie, że jako pierwsi będziecie prowadzić kampanię, w której cała uwaga skupiona jest na markach własnych. Jeśli chodzi o rynek kosmetyczny – Rossmann, słynący z dużego udziału marek własnych w asortymencie, bardzo je promuje. Jeśli Lidl rozpocznie kampanię w telewizji i pokaże niskie ceny, Rossmann na pewno nie pozostanie dłużny.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (6)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Polak 2 6 ponad rok temuocena: 100% 

    Hitler nie żyje wycinał was w pień a wy dalej mu danine nosicie ?? masakra co za głupi naród.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~wiola28 5 ponad rok temu

    marki własne różnych sieci są może i tanie, ale skład pozostawia wiele do życzenia. ludzie są coraz bardziej świadomi tego co jedzą, i wszyscy wiemy że jak jest tanio do jest do kitu i tak to wygląda, aczkolwiek duża część ludzi patrzy nie na jakość a na cenę. ja jestem zdania że to co jemy i czym się smarujemy powinno zawierać jak najmniej chemii, a najlepiej wcale, inaczej sprawa wygląda np. z płynami do prania, nie mam przekonania że persil za 60zł jest o wiele lepszy niż płyn za. za 30 zł mniej znanej marki i na tym już można zaoszczędzić

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~swiadomy klient 4 ponad rok temu

    kupię te ich marki własne i dam do analizy chemicznej i inspekcji sanitarnej !

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Polak 3 ponad rok temuocena: 100% 

    (komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji)

    Edytowany: ponad rok temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Mario 2 ponad rok temu

    Poczytajcie drodzy Rodacy składy tych produktów kosmetycznych jak i spożywczych. Szkoda, że wszyscy zastanawiają się dopiero kiedy chorują co jest tego przyczyną. Tanio w sklepie znaczy krótko żyjesz i dużo wydajesz na leczenie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Britcom5 1 ponad rok temu

    Na tym polega przemyślna strategia a nie jak w Biedronce jeden wielki bazar od sasa do lasa i te "wielkie" promocje z cenami jak w innych sieciach.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony