REKLAMAFord - Banner Główny

Jak pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia, firmy PKN Orlen, Adidas, Coca-Cola, Nike, Lotos, Orange i PZU są najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu i kultury – informują wirtualnemedia.pl.

REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

(fot. pixabay.com)

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że ponad trzy czwarte Polaków (76 proc.) uważa, że sponsoring ma pozytywny wpływ na rozwój polskiego sportu. To o 12 punktów procentowych więcej niż dekadę temu. 84 proc. respondentów twierdzi, że sponsoring stosują firmy, które chcą polepszyć swój wizerunek. 

Wirtualnemedia.pl podają, że połowa Polaków deklaruje, że korzystniej ocenia firmy angażujące się w sponsoring – to o 15 p. proc. więcej niż dziesięć lat temu. Nie zmienił się odsetek osób deklarujących, że chętniej kupują produkty sponsora lub korzystają z jego usług (28 proc. obecnie versus 27 proc. w 2008 roku).

Czytaj więcej na wirtualnemedia.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony