REKLAMANaturio - baner główny - grudzień_styczeń
Mikołaj Pawlak, Head of Gastronomy & QSR w PKN Orlen

Mikołaj Pawlak, Head of Gastronomy & QSR w PKN Orlen (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Mikołaj Pawlak, Head of Gastronomy & QSR w PKN Orlen w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiada o testowanych przez firmę rozwiązaniach, które przyspieszają obsługę klienta na stacji paliw. Chodzi o projekt Orlen Drive (obsługa w modelu drive-thru), a także samoobsługowe kioski do składania zamówień.

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Chochliki (17-20.12.2018)

- Z naszych badań i obserwacji rynkowych wynika, że 210 sekund to czas, który klient jest w stanie zainwestować w skorzystanie z usługi, bez poczucia znużenia czy zniecierpliwienia - zauważa Mikołaj Pawlak.

Pierwsze testy Orlen Drive na MOP w Michałowicach, jak również testy kiosków do składania zamówień stawianych wewnątrz stacji, pokazują, że Orlenowi udało się skrócić czas obsługi klienta, a także komfort dokonywania zakupów na stacji oraz korzystania z oferty gastronomicznej.

- Otwierając dwa nowe kanały sprzedaży, znacząco skróciliśmy czas obsługi. To jest widoczne nawet gołym okiem: po wejściu do stacji, zjawisko kolejki tak naprawdę tam nie występuje - podkreśla Pawlak.

Więcej w materiale wideo.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony