5 grudnia 2019
Żabka Polska otworzyła swój najmniejszy sklep w Polsce. Placówka o powierzchni blisko 16 mkw., zlokalizowana jest w poznańskim biurowcu Bałtyk, przy jednym z...
Według Agencji ds. Bezpieczeństwa Żywności w Sofii, co najmniej 100 ton zakażonego salmonellą mięsa z drobiu pochodzącego z Polski trafiło na bułgarski rynek - informuje...
Według tegorocznej edycji raportu Uber Eats FoodCast za tym przysmakiem kuchni meksykańskiej, uplasowały się odpowiednio: pizza, poke bowls i shawarma. W badaniu przeanalizowano...
4 grudnia 2019
3 grudnia 2019
24 listopada 2019
Choć do Black Friday został jeszcze prawie tydzień już teraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta pokazuje, że tego dnia na konsumentów może czekać wiele przykrych...
21 listopada 2019
20 listopada 2019
19 listopada 2019
2 grudnia 2019
Bez opakowania, bez papieru, bez tuszu i kleju, tylko sam produkt – taka forma sprzedaży Bio warzyw i owoców jest możliwa. Udowodniła to sieć Lidl Polska, która...
28 listopada 2019
27 listopada 2019
Rządowe dopłaty napędzą sprzedaż aut elektrycznych. Chce z nich skorzystać nawet połowa polskich firm.
Minister zdrowia Łukasz Szumowski zapowiedział, że chce jak najszybciej wprowadzić tzw. podatek cukrowy - podaje politykazdrowotna.com.
HANDEL I DYSTRYBUCJA
sklepy convenience i stacje paliw
Pomysł na sklep
15 maja 2019, 12:06
wiadomoscihandlowe.pl
Na zdj. Orlen Drive na MOP w Michałowicach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Mija pół roku, odkąd na MOP Michałowice koło Wrocławia uruchomiona została pierwsza, testowa stacja paliw Orlen Drive, z ofertą stacyjną dostępną bez wysiadania z samochodu. Z tej okazji państwowy gigant pochwalił się jej wynikami.
Firma zdradziła, że poprzez Drive Thru oraz kioski multimedialne dokonano już ponad 20 tys. transakcji. Orlen wyliczył, że co siódmy klient stacji skorzystał z oferty bez wysiadania z samochodu.
Średni czas, jaki klient poświęcić musiał na skorzystanie z oferty Orlen Drive bez wysiadania z samochodu, wyniósł 246 sekund. Orlen pochwalił się też, że poprzez Drive Thru sprzedano prawie 250 tys. litrów paliwa.
Co istotne, sprzedaż poprzez Drive Thru i kioski multimedialne okazała się o ponad 35 proc. większa niż w kasie tradycyjnej.
- Wyniki pokazują, że nasi klienci doceniają innowacyjne rozwiązania - komentuje PKN Orlen.
Najpopularniejsze produkty zamawiane na MOP Michałowice przez Drive Thru na stacji Orlenu to - raczej bez zaskoczenia - hot-dog, kawa oraz napój energetyczny Verva Mojito.
W drugiej połowie listopada Poczta Polska obsłużyła 5 mln paczek, po 2,5 mln tygodniowo. To
Szef PKN Orlen Daniel Obajtek w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej" stwierdził, że paliwowy
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
zdjęć: 112
zdjęć: 8
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.