REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)
Na zdj. Orlen Drive na MOP w Michałowicach

Na zdj. Orlen Drive na MOP w Michałowicach (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Mija pół roku, odkąd na MOP Michałowice koło Wrocławia uruchomiona została pierwsza, testowa stacja paliw Orlen Drive, z ofertą stacyjną dostępną bez wysiadania z samochodu. Z tej okazji państwowy gigant pochwalił się jej wynikami.

REKLAMAKongres Alkohole i Napoje - Belka w artykułach (lipiec 2019)

Firma zdradziła, że poprzez Drive Thru oraz kioski multimedialne dokonano już ponad 20 tys. transakcji. Orlen wyliczył, że co siódmy klient stacji skorzystał z oferty bez wysiadania z samochodu.

Średni czas, jaki klient poświęcić musiał na skorzystanie z oferty Orlen Drive bez wysiadania z samochodu, wyniósł 246 sekund. Orlen pochwalił się też, że poprzez Drive Thru sprzedano prawie 250 tys. litrów paliwa.

Co istotne, sprzedaż poprzez Drive Thru i kioski multimedialne okazała się o ponad 35 proc. większa niż w kasie tradycyjnej.

- Wyniki pokazują, że nasi klienci doceniają innowacyjne rozwiązania - komentuje PKN Orlen.

Najpopularniejsze produkty zamawiane na MOP Michałowice przez Drive Thru na stacji Orlenu to - raczej bez zaskoczenia - hot-dog, kawa oraz napój energetyczny Verva Mojito.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony