REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Dwie brytyjskie dziewczynki zainicjowały kampanię na rzecz rezygnacji przez sieci McDonald's i Burger King z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieci – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Jak podaje „Rzeczpospolita” za CNBC, Ella i Caitlin Wood, w wieku 9 i 7 lat, założyły na stronie Change.org petycję skierowaną do obu koncernów, prosząc, by przestały one dodawać do zestawów plastikowe zabawki.

"Lubimy jeść w Burger King i McDonald's, ale zabawki dodawane do zestawów bawią nas tylko kilka minut. Szybko są wyrzucane i zaśmiecają oceany oraz szkodzą zwierzętom" - napisały dziewczynki w petycji, pod którą podpisało się już prawie 340 tys. osób.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~ktośtamnapewno 3 2 dni temu

    Co z jakiego materiału mają być zabawki? Z kartonu, z szkła a może z metalu?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 2 2 dni temu

    Zaśmiecają to firmy takie jak McDonald's, Burger King, PepsiCo, Coca-Cola, Nestle, Mondelez oraz Kinder.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Rodzic 1 12 dni temuocena: 33% 

    Kolejny raz posłużono się dziećmi w lewackiej kampanii...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony