REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

(fot. Pixabay CC0)

Platforma z ofertą odzieżową i lifestyle'ową opublikowała wyniki finansowe za 2019 r. Szybko rosły wszystkie najważniejsze wskaźniki – liczba użytkowników i odwiedzin, liczba zamówień, wolumen sprzedaży brutto GMV, a także przychody i zyski spółki.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Przychody spółki wzrosły o 20,3 proc., do kwoty 6,5 mld euro. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł 224,9 mln euro – rok wcześniej było to 173,4 mln euro.

Zalando chwali się szybkim wzrostem liczby aktywnych klientów – w 2019 r. było ich 31 mln, co oznacza wzrost o 17 proc., czyli o 4,6 mln. W ciągu roku odwiedzali oni serwis ponad 4 mld razy i złożyli 145 mln zamówień. Łączny wolumen sprzedanych produktów brutto (wskaźnik GMV – gross merchandise volume) wyniósł 8,2 mld euro, co oznacza wzrost o 23,6 proc.

Przeciętnie jeden aktywny użytkownik złożył na portalu 4,6 zamówienia. Średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 56,6 euro.

Co ciekawe, aż 83,7 proc. wizyt na portalu konsumenci złożyli za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony