REKLAMASMOLAR (GSK) - baner główny
Pośrednicy pracy coraz częściej stosują marketing rekrutacyjny

Pośrednicy pracy coraz częściej stosują marketing rekrutacyjny (fot. pixabay)

Zaostrza się walka o pracowników. Agencje zatrudnienia sięgają po nietypowe narzędzia, bo przy malejącej liczbie chętnych inwestycja w ogłoszenia to już za mało – pisze „Rzeczpospolita”.

Cytowany przez „Rzeczpospolitą” Maciej Witucki, prezes grupy Work Service wskazuje, że dzisiaj ten, kto ma kandydatów, ma też obroty. Chodzi oczywiście o warty prawie 7 mld zł polskim rynek usług agencji zatrudnienia i firm rekrutacyjnych. Z każdym miesiącem zaostrza się tam konkurencja. Deficytowym dobrem stali się jednak nie klienci, a kandydaci do pracy.

W ruch idą więc kampanie reklamowe w prasie i internecie, bonusy finansowe za polecenie odpowiedniego kandydata do pracy czy mobilne biura rekrutacyjne – obrandowane samochody (część z nich ma nawet salki na spotkania rekrutacyjne), mające zbierać deklaracje kandydatów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"