REKLAMAPszczółka - baner główny - Mietowe
wizualizacja projektu Piotrkowska 155 w Łodzi

wizualizacja projektu Piotrkowska 155 w Łodzi (mat. prasowe )

Master Management Group, które w marcu sfinalizowało transakcję sprzedaży Galerii Młociny za łączną kwotę 104,5 milionów euro, ma nowe plany inwestycyjne wzbudzające zainteresowanie inwestorów i najemców. W Łodzi realizowany jest projekt Piotrkowska 155, są też plany inwestycji w mniejszych miejscowościach.

REKLAMAKONGRES FMCG - belka w artykułach

– Nasze nowe projekty cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców. Sprzedaż Galerii Młociny otworzyła nowe perspektywy dla naszej firmy – powiększamy portfolio o kolejne rentowne obiekty, zgodnie z naszą dotychczasową strategią dodawania wartości poprzez aktywne zarządzanie, jak w przypadku Galerii Niwa w Oświęcimiu oraz Bramy Mazur w Ełku. Mamy plany współpracy w wiodącymi markami na polskim rynku, będziemy się też koncentrować na dalszym rozwoju projektu Piotrkowska 155, która po sprzedaży Galerii Młociny stała się naszym kluczowym projektem – powiedział Paul Kusmierz, prezes Master Management Group.

Kompleks handlowo-biurowy Piotrkowska 155, którego najemcą jest m.in. hotel Hampton by Hilton budowany jest w centrum Łodzi. Zaoferuje ponad 25 tysięcy m kw. przestrzeni biurowej, handlowej i usługowej i będzie najwyższym budynkiem biurowym w centrum miasta. Prestiżowy projekt powstaje obok nowego węzła komunikacyjnego, a dostępna z ulicy część handlowo-usługowa przewiduje sklepy, kawiarnie, restauracje oraz centrum fitness i klinikę medyczną.

Już wkrótce Master Management Group ogłosi dalsze plany związane z całkowicie nowymi projektami zlokalizowanymi w doskonałych punktach w mniejszych miastach w Polsce.

– Mamy głębokie przekonanie, że warto inwestować w nowe projekty handlowe w miastach od 50 do 100 tysięcy mieszkańców. Nasze wieloletnie doświadczenie na rynku, w ramach którego zarządzamy m.in. portfelem centrów i parków handlowych poza dużymi aglomeracjami, daje nam doskonałe rozeznanie w potrzebach konsumentów. Z kolei z licznych rozmów z najemcami wiemy, że chcą być obecni nie tylko w Warszawie, Poznaniu czy Wrocławiu, ale także w mniejszych miastach – dodał Paul Kusmierz.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"