REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)

(fot. mat. prasowe Poczta Polska)

Ponad pół miliona opakowań miesięcznie kupują detaliści e-commerce w sklepie online Poczty Polskiej. Sprzedaż produktów do pakowania przesyłek jest ważnym elementem strategii firmy.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Poczta Polska zachęca klientów do korzystania ze swojego e-sklepu z materiałami do pakowania przesyłek, oferując konkurencyjne ceny, szeroki asortyment i możliwość samodzielnego zaprojektowania nadruku na kartonach. W efekcie Spółka każdego miesiąca sprzedaje ponad pół miliona kartonów, wypełniaczy, taśm i innych produktów służących do pakowania przesyłek. Firma notuje  roczny wzrost zamówień na poziomie 112 proc., przy wzroście sprzedaży wynoszącym 125 proc.

– Prawie 80 proc. naszych klientów to klienci biznesowi. Skrojone na miarę potrzeb zestawy umożliwiają zaoferowanie atrakcyjniejszych cen. W naszym e-sklepie posiadamy ponad 300 rozmiarów kartonów, które można ozdobić np. logo firmy. Walory estetyczne są ważne, ale należy pamiętać, że wzrost sprzedaży na rynku opakowań w Polsce zależy przede wszystkim od  utrzymania wzrostu segmentu e-commerce. Tu perspektywy są więcej niż optymistyczne – komentuje Tomasz Wilk, kierownik e-sklepu.

Na stronie e-sklepu klienci znajdą szeroki asortyment kartonów w różnych kształtach – od tub, przez szafy przeprowadzkowe, po tradycyjne pudełka i opakowania fasonowe. Klient może dostosować produkt do swoich potrzeb  także pod względem oprawy graficznej. Prosty kreator online umożliwia samodzielne zaprojektowanie nadruku na kartonach.

Prężnie rozwijający się rynek e-commerce przyciąga nie tylko dla operatorów logistycznych, ale również  dostawców opakowań. Zakupy internetowe docierają do odbiorców w kartonach, kopertach, foliopakach, których dostawcy prześcigają się w przygotowaniu jak najatrakcyjniejszej oferty. Niektórzy operatorzy logistyczni  uruchamiają i prowadzą sprzedaż opakowań, by obsłużyć cały łańcuch e-commerce. Taką strategię przyjęła również Poczta Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony