REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

Z roku na rok coraz więcej Polaków robi zakupy w sklepach internetowych. Także coraz więcej osób korzysta z usług oferowanych przez Pocztę Polską na platformie Envelo.pl. Z danych za 2019 rok wynika, że klienci najchętniej kupowali w sieci znaczki pocztowe.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

(fot. Poczta Polska)

Osoby lub firmy zainteresowane zakupem artykułów pocztowych bez wychodzenia z domu lub biura mogą skorzystać z usługi neoznaczek na www.envelo.pl, należącej do spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe z Grupy Poczty Polskiej. Okazuje się, że odwiedzający witrynę najczęściej decydują się na zakup znaczka pocztowego. W ubiegłym roku kupili w ten sposób blisko 2,4 mln sztuk.

- Dynamiczny rozwój rynku e-commerce sprawia, że klienci, zarówno biznesowi, jak i indywidualni, coraz więcej aktywności, także związanych z zakupem produktów pocztowych, przenoszą do internetu. Na Envelo.pl zainteresowani nabędą je w szybki i prosty sposób. Poświęcając chwilę, można na przykład kupić potrzebną liczbę znaczków – podsumowuje Artur Wikar, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Na platformie Envelo.pl dostępne są wszystkie rodzaje znaczków, przeznaczonych zarówno do wysyłki korespondencji krajowej, jak i zagranicznej. Za zakupy należy zapłacić online, dostępne metody płatności to przelew, karta płatnicza lub BLIK, a dla klientów umownych miesięczne rozliczenie na podstawie faktury. Po opłaceniu należności klient otrzymuje e-mail, w którym znajduje się link do pobrania znaczków i do konfiguratora wydruku. Znaczek można wydrukować na zwykłej kartce papieru, etykietach samoprzylepnych lub bezpośrednio na kopercie. Zachowuje on ważność przez rok od dnia zakupu.

Co ważne, zwłaszcza dla przedsiębiorców, znaczek kupiony przez internet można zindywidualizować. Użytkownicy zarejestrowani na platformie Envelo mogą bezpłatnie dodać do znaczka własną grafikę, prezentującą na przykład logo firmy.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony