REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rozwój kącika gastronomicznego z automatami kawowymi, wprowadzenie oferty food-to-go, sprzedaż kanapek i lodów - to wszystko, jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, ma w planach Poczta Polska. Państwowy gigant nie zacznie natomiast sprzedawać alkoholu.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Żywność od kilku lat staje się coraz istotniejszym elementem w ofercie placówek Poczty Polskiej. Firma sprzedaje produkty impulsowe, słodycze, napoje gazowane i niegazowane, ale także np. herbatę w saszetkach. Oferta FMCG w niektórych placówkach poszerzona została o kosmetyki.

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, Poczta Polska w bliskiej przyszłości zamierza dalej rozwijać ofertę spożywczą w swoich placówkach, a nawet zaproponować klientom ofertę gastronomiczną.

- Będziemy wprowadzać pewne elementy typu convenience - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej ds. sprzedaży. Jednym z pierwszych tego rodzaju projektów są automaty z kawą, o czym pisaliśmy w czwartek. Poczta Polska uruchomiła to rozwiązanie wspólnie z PKN Orlen, który dostarcza automaty z własną kawą. Testy prowadzone są na razie w jednej placówce pocztowej, ale wkrótce zostaną poszerzone.

- Wyobrażam sobie taki kącik kawowy na poczcie - podkreśla Grzegorz Kurdziel. - Być może znajdziemy dla niego jakąś fajną nazwę, nawiązującą do 460-letniej historii Poczty Polskiej, która jest przebogata - dodaje.

Jak tłumaczy wiceprezes firmy, skoro w ofercie placówki pocztowej jest już kawa, "to powinno być też coś do kawy". - Może to być jakaś kanapka, tylko ona musi być odpowiednio przygotowana, szczelnie zamknięta - wyjaśnia.

Przedstawiciel Poczty Polskiej podkreśla, że wprowadzenie do sprzedaży kawy to nie tylko szansa na dodatkowy zysk, ale również... próba zmiany wizerunku firmy. Chodzi o to, aby Poczta Polska przestała się kojarzyć z kolejkami, a stała się "miejscem, gdzie można spokojnie usiąść, napić się kawy, przejrzeć książki, które się później kupi".

- Przed nami dużo pracy, gdyż mamy wiele placówek, które nie są wystandaryzowane. To placówki w starych lokalizacjach, wymagające remontu. W wielu miejscach nie ma klimatyzacji, a przecież widzimy, z jakimi zmianami pogody mieliśmy ostatnio do czynienia - mówi Kurdziel portalowi wiadomoscihandlowe.pl.

Między innymi właśnie ze względu na coraz gorętsze lata Poczta Polska inwestuje w ofertę napojową. Produkty tego rodzaju najlepiej sprzedają się w placówkach pocztowych, w których zainstalowane zostały lodówki. To około 400 spośród 4,7 tys. placówek Poczty Polskiej.

Wiceprezes Poczty Polskiej zdradza, że firma poważnie myśli również o sprzedaży produktów typu food-to-go. - Szukamy do tego partnerów. Potrzebujemy ich, gdyż nie jesteśmy w stanie działać w taki sam sposób jak Orlen czy Żabka. Nasi pracownicy muszą skupiać się na operacjach pocztowych, których jest mnóstwo - wyjaśnia Kurdziel.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~prezespolin 3 22 dni temu

    Żałosny Zmorku - a kysz... usuń się z widoku czym prędzej.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Ken 2 miesiąc temuocena: 100% 

    To musi być kiepski i ponury żart.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 1 miesiąc temu

    Żabka też próbowała się przebić w niedziele, teraz kawa i inne takie powodują że jest otwarta w niedzielę. Poczta Polska idzie w strony Żabki a inne sklepy się przebiją i będzie większość otwarta. Firmy są chytre. A inni nie potrafią tego zrozumieć.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony