REKLAMARC Foods - baner główny - grudzień 2018

(Poczta Polska)

Poczta Polska wprowadziła nowe rozwiązanie dla branży e-commerce. Klienci e-sklepu Poczty Polskiej mogą samodzielnie zaprojektować i zamówić opakowania wysyłkowe z własnym nadrukiem, korzystając z kreatora start-upu zapakuj.to.

REKLAMAMAURENT (EVEROAD) - belka w artykułach - I etap - (10-25.12.2018)

Zapakuj.to jest pierwszym z dziewięciu projektów realizowanych w ramach programu „GammaRebels powered by Poczta Polska”, w ramach którego Poczta Polska udostępniała swoją infrastrukturę, doświadczenie i zasoby młodym kreatywnym przedsiębiorcom.

Nowa oferta opakowań wysyłkowych z nadrukiem obejmuje tekturowe pudełka fasonowe, klapowe oraz produktowe z własnym nadrukiem, projektowanym samodzielnie w internetowym kreatorze, dostępnym na stronie kreator.poczta-polska.pl. Opakowania dostępne są w kilku opcjach wykończenia oraz z różnymi rodzajami nadruku – od szarej, ekologicznej tektury z czarnym nadrukiem, po w pełni kolorowe pudełka. Minimalny nakład pojedynczego zamówienia to 30 sztuk, czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych, a ceny zaczynają się od 2,28 zł brutto za sztukę. Dzięki temu z oferty opakowań mogą skorzystać zarówno początkujący przedsiębiorcy, jak i średnie oraz duże sklepy.

Oferta produktów internetowego eSklepu to wszystko co potrzebne do zapakowania paczki i listu. Sklep oferuje także pudełka z wytrzymałej tektury, taśmy pakowe, koperty tradycyjne i bąbelkowe, folie stretch, papierowe torebki i artykuły biurowe. Pełna oferta dostępna jest na stronie esklep.poczta-polska.pl

–  Poczta chce nie tylko korzystać z nowych rozwiązań, ale też uczestniczyć w ich kreowaniu. Nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań wykorzystujących nowoczesne technologie, które pomogą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Równocześnie Poczta Polska, jako Spółka Skarbu Państwa, z chęcią wspiera polskie przedsiębiorstwa. Współpraca z zapakuj.to realizuje oba te cele  – mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej.

Zapakuj.to jest internetową platformą do projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Startup wystartował ze swoją ofertą w kwietniu 2016. Od marca 2017 firma działa w całej Unii Europejskiej pod marką Packhelp. Z jej rozwiązań skorzystały dotychczas takie marki jak cdp.pl, EA Games, Prosto, Showroom.pl, czy K-SWISS. 

– Naszym celem od samego początku jest uproszczenie projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Ich znaczenie rośnie, ponad połowa amerykańskich konsumentów wskazuje, że mają one wpływ na postrzeganie marki. Dotychczas pomogliśmy zapakować produkty ponad 1500 klientów z Polski i całej Unii Europejskiej. Dzięki współpracy z Pocztą Polską dotrzemy do nowych klientów, a polscy przedsiębiorcy zyskają wsparcie w konkurowaniu ze światowymi gigantami eCommerce  – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager i współzałożyciel Zapakuj.to

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony