REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

Poczta Polska, współpracująca już z Pocztą Chińską w zakresie dostarczania przesyłek e-commerce na teren Europy za pomocą transportu drogą lądową, zamierza rozwijać współpracę z chińskim partnerem. Na zacieśnianiu relacji między firmami zyskać będą mogli m.in. polscy e-sprzedawcy i producenci, którzy mogą uzyskać łatwiejszy dostęp do gigantycznego, chińskiego rynku.

REKLAMA
Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej ds. sprzedaży

Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej ds. sprzedaży (fot. materiały prasowe)

O tym, że współpraca może zostać zacieśniona, opowiadał w piątek Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej. - Dosyć blisko współpracujemy z naszymi partnerami biznesowymi z China Post, z Aliexpress. Jesteśmy umówieni, że za dwa tygodnie przyjeżdża do nas delegacja Poczty Chińskiej i mamy uruchomić pewną grupę roboczą - mówił Kurdziel podczas konferencji zorganizowanej w siedzibie Ministerstwa Rozwoju.

Grupa robocza ma zająć się tematem tego, "w jaki sposób na platformach chińskich moglibyśmy sprzedawać towary z polskich sklepów internetowych". - Międzynarodowy e-commerce coraz mocniej w Polsce się rozwija, coraz więcej towarów przychodzi do nas tą drogą z zagranicy, z czego Poczta Polska jest zadowolona, bo my te towary w znacznej części dostarczamy. Trzeba teraz robić wszystko, aby polskie sklepy internetowe i polscy producenci, którzy sprzedają w taki sposób, mogli wyjść za granicę. Myślę, że tu Poczta Polska ma coś do zaproponowania - tłumaczył Kurdziel.

Przypomnijmy, że ekspansja zagraniczna Poczty Polskiej to jeden z trzech filarów strategii rozwoju na lata 2018–2022. Celem spółki jest koordynacja wymiany handlowej między Azją a Europą i stworzenie hubu logistycznego dla - między innymi - międzynarodowego e-commerce.

- Poczta Polska wykorzystując położenie naszego kraju na trasie Nowego Jedwabnego Szlaku, dąży do tego, by stać się kluczowym elementem nowego ładu kształtującego się na światowym rynku logistycznym - komunikowała Poczta Polska w kwietniu ub.r., po podpisaniu umowy o kontynuacji współpracy z Pocztą Chińską. - Dalsza współpraca z Pocztą Chińską, oprócz bezpośredniego zwiększania przychodów polskiego operatora wyznaczonego, może stać się istotnym elementem rozwoju systemu logistycznego oraz pozyskiwania know-how w relacjach z krajami azjatyckimi, które są potencjalnym obszarem coraz większej aktywności Poczty Polskiej - tłumaczono wówczas.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony