REKLAMADESIGNATURE - baner główny 21-24.10
Już od czerwca Poczta Polska rusza z pilotażem akceptacji kart płatniczych w 200 placówkach pocztowych na terenie całej Polski

Już od czerwca Poczta Polska rusza z pilotażem akceptacji kart płatniczych w 200 placówkach pocztowych na terenie całej Polski (fot. Poczta Polska)

Już od czerwca rusza pilotaż akceptacji kart płatniczych w 200 placówkach pocztowych na terenie całej Polski. Finalnie klienci będą mogli zapłacić kartami w 4700 placówkach Poczty już na przełomie lipca i sierpnia br.

REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

Poczta Polska podpisała  umowę z konsorcjum eService i PKO BP na dzierżawę terminali POS oraz obsługę transakcji kartami płatniczymi. W ramach umowy zainstalowanych zostanie 8500 terminali do obsługi kart płatniczych (POS) w 4700 placówkach sieci własnej Poczty Polskiej. Pilotaż obsługi płatności kartami płatniczymi rusza w czerwcu br. w 200 placówkach. Pełne wdrożenie w sieci własnej placówek pocztowych na terenie całej Polski zaplanowane jest na przełomie lipca i sierpnia br.

To kolejna nowoczesna usługa jaką oferujemy wkrótce po wdrożeniu Mobilnego Listonosza. Zwiększamy zarazem dostępność naszych usług co niewątpliwie wpłynie na wielkość sprzedaży oraz spełniamy oczekiwania klientów w zakresie obsługi płatności bezgotówkowych – podkreśla Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Sprzedażą w Segmencie Klienta Detalicznego w Poczcie Polskiej.

Marek Paradowski, prezes eService dodaje: – Dla nas to przed wszystkim ogromna satysfakcja, że potencjalnie największy gracz przyjmujący płatności kartami płatniczymi na polskim rynku zdecydował się skorzystać z naszych usług. To olbrzymie wyzwanie i zarazem odpowiedzialność, którym nasze organizacje niewątpliwie z korzyścią dla siebie oraz polskiego rynku sprostają.

Dzięki zainstalowanym terminalom POS, klienci Poczty Polskiej będą mogli skorzystać z szerokiego wachlarza usług m.in. jak:

- akceptacja płatności kartami VISA i MasterCard, w tym również realizowane w technologii bezstykowej,

- wypłata gotówki,

- doładowania telefonów komórkowych,

- cash-back w ramach płatności kartą (usługa, dzięki której klient może wypłacać w placówce pocztowej pieniądze przy okazji zakupów),

- realizacja voucherów (voucher to unikatowa kombinacja znaków pozwalającą na dokonywanie płatności m.in. w serwisach internetowych np. za usługi lub dostawy).

Wdrożenie płatności kartami to również działanie wpisujące się w rządowy Program Rozwoju Cyfrowej i Bezgotówkowej Gospodarki w ramach inicjatywy zwiększenia obrotu bezgotówkowego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony