REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)

Za pośrednictwem aplikacji zakupowej Goodie założono już ponad pół miliona kart lojalnościowych – w tym ponad 400 tysięcy kart 41 galerii handlowych z całej Polski i 100 tysięcy kart pieczątkowych kawiarni i restauracji. Platforma Goodie rozwija się bardzo dynamicznie – w lutym br. liczba pobrań aplikacji przekroczyła milion.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

(materiały prasowe)

– 500 tysięcy założonych za pośrednictwem Goodie kart lojalnościowych to kolejny ważny krok na drodze realizacji naszej strategii, która opiera się na dostarczaniu istotnych korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedawcom – mówi Wojciech Grudzień, prezes zarządu Millennium Goodie.

Aplikacja Goodie została zaprojektowana jako idealna towarzyszka codziennych zakupów, w tym wizyt w centrach handlowych. Pomaga sprawnie zaplanować zakupy i czerpać korzyści z atrakcyjnych ofert, dopasowanych do lokalizacji i indywidualnych preferencji użytkownika, a także daje dostęp do najnowszych gazetek promocyjnych najpopularniejszych sieci. Korzystając z Goodie można założyć karty lojalnościowe już 41 centrów handlowych na terenie całego kraju i korzystać z dostępnych w ramach danej karty zniżek już od pierwszej wizyty w galerii handlowej.

– We współpracy z funkcjonującymi w wybranych galeriach sieciami kawiarni i restauracji rozwijamy także tzw. programy pieczątkowe, polegające na zbieraniu stempelków, uprawniających do odbioru gratisowego poczęstunku lub do dodatkowych zniżek. Liczba kart pieczątkowych założonych w Goodie przekroczyła już 100 tysięcy – dodaje Wojciech Grudzień.

Poza możliwością założenia karty bezpośrednio w aplikacji, dotychczas posiadane karty można za pośrednictwem goodie wygodnie zwirtualizować. W ciągu zaledwie czterech miesięcy od wprowadzenia tej funkcji, użytkownicy goodie utworzyli w aplikacji ponad 30 tysięcy wirtualnych odpowiedników plastikowych kart zniżkowych.

Goodie pozwala zyskiwać korzyści nie tylko podczas zakupów w sklepach stacjonarnych, ale także internetowych. Od września 2018 r. w ramach programu cashback umożliwia zwrot części pieniędzy wydanych na zakupy w blisko 1000 sklepach online. Dziś z usługi goodie cashback korzysta już niemal 20 tysięcy użytkowników.

Platforma goodie została stworzona przez start-up powołany przez Bank Millennium w grudniu 2016 roku.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony