REKLAMAJACOBS - PRIMA - Baner Główny (październik 2019)

(Pixabay.com)

Autorski koncept Grupy Eurocash pod szyldem Faktoria Win zmienił handel winami w małych i średnich sklepach, gdzie wzrost sprzedaży tego trunku tylko w ubiegłym roku wyniósł 14,8 proc.

REKLAMAROS-SWEET - HURTUM.pl - Belka w artykułach (21-31.10.2019)

– Pokazaliśmy, że nie zawsze dobre wino musi być drogie, a proces jego zakupu nie musi kojarzyć się z niepewnością i może  być prostą przyjemnością. Dziś kupujemy więcej wina niż pięć lat temu, ale wciąż w porównaniu do naszych najbliższych sąsiadów Czechów, którzy miesięcznie wypijają 16 litrów czy Niemców - 38 l, mamy jeszcze sporo do nadrobienia – mówi Paulina Wardak, menadżer ds. marketingu Faktorii Win.
Dla wielu klientów barierą podczas zakupu był brak wiedzy jak pić wino, jak je umiejętnie dobrać do okazji,  czy do dania. Dodatkowym wyzwaniem było wprowadzenie trunku do małoformatowych sklepów gdzie robimy codzienne zakupy. Brak możliwości skonsultowania zakupu z doradcą i obawa przed niską jakością produktu powodowały, że niechętnie kupowano wina w sklepach spożywczych. To się jednak zmieniło dzięki dobrej strategii sprzedażowej.

Paulina Wardak twierdzi, że Faktoria Win odpowiedziała na potrzeby naszych klientów, oferując im przejrzysty system wyboru win dopasowanych do okazji. Regał Faktoria Win został zaprojektowany tak, by butelki można było ułożyć tematycznie, dobierając ich smak, kolor i intensywność do pięciu okazji, na które Polacy najczęściej kupują wina: do posiłku, na prezent, na randkę, relaks i z przyjaciółmi.

Grupa Eurocash zadbała o regularne promocje wina w sklepach, prezentując konsumentom nowe marki win, czy też wina sezonowe. Do tego dołożono life style’owy Magazyn Faktorii Win z poradami sommeliera pokazujący konsumentom, że wino pasuje do każdej okazji. W ten sposób koncept wypełnił lukę pomiędzy ofertą supermarketów i sklepów specjalistycznych.

Na koniec 2018 roku, w sklepach partnerów Faktorii Win dostępnych było niemal 5000 winnych regałów, z ofertą 500 gatunków win z całego świata. 
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony