REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

(Pixabay.com)

Jakiego klienta pragną zadowolić producenci żywności? Kobiety z dużych miast. To właśnie one podążają za europejskimi trendami i cenią żywność ekologiczną – donosi „Rzeczpospolita”.

REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk Pomaga - Belka w artykułąch (06.04 - 01.03.2020)

Co ciekawe, w ciągu ostatniej dekady powierzchnia upraw organicznych w UE wzrosła o 70 proc., podczas gdy w Polsce tendencja jest odwrotna – w tym samym czasie powierzchnia ekoupraw skurczyła się o jedną trzecią. Za to klientów zainteresowanych żywnością ekologiczną jest coraz więcej.

– Na pewno trendem jest dziś to, że rośnie sprzedaż żywności ekologicznej – mówi Krystyna Radkowska, prezes Polskiej Izby Żywności Ekologicznej. I dodaje, że dla producentów najważniejszym klientem są kobiety z dużych miast, które robią zakupy dla całych rodzin, a także te, które jeszcze nie założyły rodzin, ale podążają za trendami.

Szefowa PIŻE zauważa, że rośnie popyt na kiszonki, które marketingowcy nazywają polskimi superfoods. Kiszone ogórki, kapusta czy zakwas buraczany wróciły do łask klientów. Popularność zyskało także kimchi, kiszone rzodkiewki, czy np. sok z kiszonego selera. Podobnym zainteresowaniem cieszą się liofilizowane owoce, które często zastępują słodycze.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony