15 lutego 2019
Grupa Casino i jej franczyzobiorcy podpisali umowę sprzedaży kilkunastu sklepów Leader Price i Casino na rzecz sieci Lidl, a także jednego hipermarketu na rzecz sieci...
Sprzedaż europejskich partnerów firmy Coca-Cola (CCEP) wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 4% , czyli o 11,5 mld euro. Zysk operacyjny wzrósł o 7% - podaje...
14 lutego 2019
Zgodnie z przyjętą strategią, Metro Group rozwija sprzedaż serwisową i koncentruje się na grupie docelowej podmiotów z sektora HoReCa oraz niezależnych detalistach. W obu...
13 lutego 2019
7 lutego 2019
1 lutego 2019
Schematyczne odpisywanie na e-maile, kolejne zimne telefony, monotonne wciskanie do lejka, targowanie się, stosowanie trików sprzedażowych i finalnie jeden domknięty...
21 stycznia 2019
14 stycznia 2019
8 stycznia 2019
7 stycznia 2019
Płatności zbliżeniowe wykorzystywane są już w 85 proc. transakcji w Polsce. Kwoty 50 zł nie wymagają potwierdzenia numerem PIN. Jeszcze w tym roku nastąpi zwiększenie limitu...
11 lutego 2019
8 lutego 2019
Kilkadziesiąt aut elektrycznych o ładowności do 800 kg będzie przewozić paczki klientów Poczty Polskiej już jesienią 2019 roku. To efekt ubiegłorocznych testów...
12 lutego 2019
Uprawomocnił się wyrok Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim w sprawie supermarketu Topaz. Sąd uznał, że market może działać w każdą, także i niehandlową niedzielę, ze...
PRZEMYSŁ I PRODUCENCI
Strefa kasy
17 września 2018, 13:20
wiadomoscihandlowe.pl
(fot. freeimages.com)
Wybierając produkty spożywcze, coraz częściej zwracamy uwagę już nie tylko na ich smak, ale także dodatkowe właściwości. W przypadku gum zależy nam m.in., aby wspomagały higienę jamy ustnej i działały przeciwpróchniczo oraz żeby skutecznie odświeżały oddech. Za tego typu produkty konsumenci są gotowi zapłacić więcej.
Spożywcze produkty funkcjonalne w ostatnim czasie zyskują w oczach polskich konsumentów. Klienci coraz częściej poszukują nie tylko artykułów, które znają, ale też takich, które oprócz ulubionego smaku zapewniają dodatkowe właściwości i korzystnie wpływających na organizm, np. wspomagających higienę jamy ustnej, podnoszących odporność, czy obniżających poziom cholesterolu. Według badań Nielsena pt. „Make it healthy” cztery na dziesięć osób uważa, że spożywcze produkty funkcjonalne pomagają w utrzymaniu zdrowego trybu życia. Do ich zakupu nie zniechęca też cena. Aż 35 proc. respondentów twierdzi, że jest w stanie zapłacić za nie więcej.
Konsumenci coraz częściej poszukują produktów funkcjonalnych czyli takich, które zawierają wartość dodaną zaspokajającą ich potrzeby. Przykładami mogą być słodycze z obniżoną zawartością cukru lub słodzone ksylitolem, produkty z dodatkiem witamin podwyższających odporność organizmu, czy odświeżające oddech. Duży wpływ na to zjawisko ma między innymi rosnąca liczba diabetyków w Polsce, czy aktualna moda na prowadzenie zdrowego i aktywnego trybu życia. Zmiany nawyków i rosnące zjawisko występowania wśród Polaków chorób cywilizacyjnych sprawiają, że konsumenci stawiają markom coraz większe wymagania, co jednocześnie daje im szansę na dopasowanie się do potrzeb klientów.
– Obserwujemy nowe trendy na rynku i staramy się odpowiadać na potrzeby konsumenta. Dlatego zdecydowaliśmy się na dystrybucję na terenie Polski popularnych na zachodzie pastylek Fisherman’s Friend w trzech wariantach: Original, Lemon oraz Mint. Dodatkowo oferujemy również gumy Mentos Pure Fresh, których żucie wspomaga higienę jamy ustnej i pozbycie się resztek pożywienia. Zawierają ksylitol, który ma działanie przeciwpróchnicze – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.
Badania Nielsena pokazują, że coraz więcej konsumentów jest zainteresowanych produktami funkcjonalnymi. Można więc spodziewać się, że rynek ten w Polsce w przeciągu kilku lat nadal będzie dynamicznie się rozwijał, a dostęp do tzw. artykułów „double win” będzie jeszcze łatwiejszy.
Młody, wykształcony i z wielkiego ośrodka – taki obraz internetowego klienta dominuje w
Na terenie Galerii Raj, najdłużej działającego centrum handlowego w Dębicy, ruszyła 34.
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 13
zdjęć: 35
zdjęć: 8
6 lutego 2019
zdjęć: 10
29 stycznia 2019
17 grudnia 2018
13 grudnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.