REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Strona 2 z 2
REKLAMA

Kupowanie prezentów często bywa nieplanowane. 63 proc. respondentów wskazało, że kupują spontanicznie, kiedy wypatrzą coś online lub w czasie oglądania TV. Niemal co trzeci ankietowany (30 proc.) deklaruje, że prawdopodobnie kupi coś spontanicznie na smartfonie/tablecie. Aż 9 na 10 konsumentów wyszukuje okazji i przecen online w przerwach pomiędzy obowiązkami, zaś na sam zakup decydujemy się najczęściej w godzinach wieczornych między 18:00 a 20:00.

Upominki dla najbliższych stanowią znaczącą część świątecznego budżetu. Największa grupa ankietowanych (40 proc.) wskazała, że na prezenty wyda kwotę w przedziale 500 – 1000 zł. 24 proc. respondentów deklaruje wydanie kwoty do 500 zł, ale już 22 proc. konsumentów wyda kwotę w przedziale 1000 – 2500 zł. Biorąc pod uwagę wszystkie odpowiedzi, średnio wydamy na prezenty 1527 zł. Co ciekawe, bardziej rozrzutni są mężczyźni, którzy planują zrobić zakupy za średnio 1720 zł, podczas gdy kobiety „tylko” za 1352 zł.

Sam wybór prezentów często nie należy do najprostszych. Najtrudniej jest nam wybrać upominek dla męża/żony (41 proc.), dzieci (38 proc.), mamy (28 proc.), taty (20 proc.) i teściowej (11 proc.). Z odpowiedzi ankietowanych wynika, że mężczyznom łatwiej jest wybrać prezent dla dzieci niż żony, podczas gdy kobietom łatwiej jest wybrać prezent dla męża niż dzieci.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony