REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

(fot. mat. prasowe Frisco.pl)

Polscy konsumenci przyzwyczajają się, choć nie bez trudu, do niedziel z zakazem handlu. Zmieniają nawyki zakupowe, robiąc w dni niehandlowe więcej zakupów online – powiedział PAP Radosław Knap, szef PRCH – informuje serwis Forsal.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Dyrektor generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych, Radosław Knap, jest przekonany, że konsumenci nadal będą robić zakupy stacjonarne w niedziele handlowe – których w tym roku będzie już łącznie tylko siedem – jednak nie tak aktywnie, jak dotychczas.

Ekspert odnotował, że w pierwszych miesiącach obwiązywania ograniczenia handlu w niedziele w centrach handlowych dało się zauważyć spadki liczby odwiedzających, jednak później sytuacja się ustabilizowała, a duże obiekty, z szeroką ofertą gastronomiczną i rozrywkową, mogą się nawet cieszyć niewielkim wzrostem liczby klientów w niedziele niehandlowe.

Zdaniem Knapa, brak możliwości kupowania w niedziele skłania natomiast konsumentów do zwiększonych zakupów online, co w jego opinii wywiera negatywny wpływ na środowisko, ze względu na większą ilość opakowań.

Czytaj więcej na stronie forsal.pl

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony