REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

W lipcu asortyment marki własnej Polomarketu wzbogacił się o kolejne produkty. Na półkach sklepowych pojawiły się m.in. nowe soki owocowe „Zaczarowany Ogród”, galaretki i kisiele „Fruktonada”, a także zawieszki z kostką do WC „UFO”.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)
Produkty marki własnej sieci Polomarket

Produkty marki własnej sieci Polomarket (Polomarket)

- W lipcu wprowadziliśmy do sprzedaży kolejne produkty marki własnej. Tym samym, cały czas realizujemy nasze zobowiązanie wobec klientów, dostarczając im produkty najwyższej jakości w bardzo atrakcyjnej cenie. Powiększyła się oferta produktów marki „Zaczarowany Ogród”, „Fruktonada”, „UFO”, czy „Mleczna Polana” – mówi Mariusz Wojtasiński, dyrektor ds. rozwoju marki własnej w Polomarkecie.

Nowe produkty spod znaku „Zaczarowanego Ogrodu” to m.in. soki pomarańczowy i jabłkowy oraz przecier pomidorowy. Z kolei w asortymencie marki „Fruktonada” pojawiły się galaretki o smakach agrestowym, cytrynowym, pomarańczowym, truskawkowym i wiśniowym, a także kisiele tradycyjne o smakach żurawinowym, truskawkowym, wiśniowym oraz kisiele instant o smakach truskawkowym, owoców leśnych, malinowym, jabłkowym i wiśniowym.

Nowości pojawiły się też pod marką „UFO” – to zawieszki z kostką do WC i zapasem o różnych zapachach: leśnym, morskim, cytrynowym czy grejpfrutowym. Rodzina „Mlecznej Polany” powiększyła się o bitą śmietanę. W kategorii herbat została wprowadzona linia „Sielanka” i herbaty czarna 100 torebek, aromatyzowane – cytrynowa i Earl Grey – oraz trzy herbatki owocowe w opakowaniach po 40 torebek.

Polomarket to to obecnie ok. 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6500 osób.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony