23 kwietnia 2018
Polska znalazła się wśród trójki największych odbiorców ukraińskich owoców.
55 organizacji broniących praw zwierząt żąda od sieci Starbucks, aby zrezygnowała z używania jaj z chowu klatkowego w swoich 27 000 lokalach na całym świecie. Akcję...
20 kwietnia 2018
19 kwietnia 2018
Prawidłowe przygotowanie regału z produktami dla psów to nie lada wyzwanie. Warto jednak je podjąć, ponieważ ten asortyment należy do najszybciej rozwijających się...
18 kwietnia 2018
17 kwietnia 2018
13 kwietnia 2018
10 kwietnia 2018
Katarzyna Paliwoda, Szefowa firmy Facebook na Europę Centralną i Środkową potwierdziła udział w 11. Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br. w...
Opakowania kosmetyków wyglądają estetycznie i są wygodne w użyciu, ale jednocześnie ich produkcja zużywa cenne zasoby naturalne. Działająca lokalnie firma Avon...
Zgodnie z opublikowanymi dzisiaj danymi GUS sprzedaż detaliczna w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zwiększyła się w marcu w cenach bieżących o 9,2...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
krajowe sieci handlowe
PROMOCJE I MARKETING
4 października 2017, 15:38
wiadomoscihandlowe.pl
Polomarket w ramach akcji lojalnościowej wprowadza własne pluszaki (mat. prasowe)
SpongeBob, Patryk Rozgwiazda, Plankton, Skalmar, Eugeniusz Krab i Gacuś - postacie z popularnej kreskówki SpongeBob Kanciastoporty dostępne są w sklepach polskiej sieci supermarketów Polomarket w ramach akcji lojalnościowej, która rozpoczęła się 4 października. Promocja potrwa do 6 grudnia.
– Coraz więcej sieci handlowych organizuje dla swoich klientów akcje lojalnościowe, w których można zdobyć maskotki. My również chcemy wpisać się w ten trend na rynku. Jesteśmy pewni, że pluszaki przedstawiające bohaterów ze znanej kreskówki SpongeBob podbiją serca nie tylko naszych najmłodszych klientów, ale i tych starszych – komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Aby zebrać maskotki, wystarczy zdobyć odpowiednią liczbę naklejek. Polomarket wydaje naklejki za kwotę zakupów minimum 30 zł lub jej wielokrotność. Jeżeli w ramach tej kwoty klient dokona zakupu warzyw, owoców lub wędlin za łącznie 15 zł lub kupi specjalnie oznaczone produkty, otrzymuje dodatkową naklejkę. Za komplet 50 naklejek może odebrać wybraną maskotkę za darmo, 25 naklejek uprawnia natomiast do zakupu pluszaka za 24,99 zł. Maskotki można nabyć również, nie zbierając naklejek, w standardowej cenie 49,99 zł.
Do wyboru jest SpongeBob, Patryk Rozgwiazda, Plankton, Skalmar, Eugeniusz Krab i Gacuś. Akcja trwa od 4 października do 6 grudnia 2017 r. lub do wyczerpania zapasów.
Przypomnijmy: pluszakowy szał rozpoczął się od akcji Biedronki pt. Gang Świeżaków 2. Po spektakularnym rozgłosie, jaki zyskał program Jeronimo Martins Polska, swoje programy lojalnościowe z pluszakami do wygrania wprowadziły inne sieci. Lidl wystartował z Lidlakami jeszcze tego samego dnia, gdy rozpoczęła się promocja Biedronki. Spar dołączył 15 września z pluszakami z filmu Epoka Lodowcowa. Dzień później do stawki dołączyło Inmedio z Ekipą Urwisów.
Forum Polskiego Handlu może wkrótce przestać istnieć – wynika z informacji portalu
Polski rynek detaliczny wchodzi w nową fazę rozwoju – do niedawna najważniejsze były
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
W Polo we Władysławowie kasierki wydają mniej naklejek niż powinny za zrobione zakupy
Jesteście nienormalni. Grzejecie się o jakieś naklejki? Zapewne pracodawcy pozwolą pracownikom przygarnąć te miśki bez jakiś naklejek. Nie musza się łasić. Rozumiem zbierać te gadżety przy okazji zakupów ale podporządkowywać się akcjom. Niektórzy rodzice są żałośni
Fajny pomysł szkoda ze w tv nie ma rekłam bo licencja wymiata
taki już przywilej ekspedientek - przez kontakt z klientem mogą sobie odłożyć naklejki i nazbierać ich miliony a potem wymienić na maskotki, sprzedac na aukcjach i żyć w luksusie willa z basenem i heja!
Powariowali z tymi maskotkami. Nie można wymyślić czegoś bardziej oryginalnego, tylko kopiować pomysły innych?
Czemu kasjerki zabierają naklejki jak ktoś rezygnuje ? W godzinke maja 50
zdjęć: 154
zdjęć: 16
29 marca 2018
zdjęć: 7
27 marca 2018
zdjęć: 20
20 marca 2018
zdjęć: 36
12 kwietnia 2018
11 kwietnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.