REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny - WPC (sierpień-wrzesień 2018)

Sieć supermarketów sięga po nowe narzędzie marketingowe. 8 marca w sklepach Polomarket pojawi się pierwszy numer Polo magazynu, przeznaczonego dla klientów sieci. Gwiazdą wydania będzie Natasza Urbańska.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)
Okładka pierwszego numeru Polo kwartalnika

Okładka pierwszego numeru Polo kwartalnika (mat. prasowe)

– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie custom publishing z kilku powodów. Najważniejsze z nich to konsekwentne wspieranie w obszarze marketingu nowych produktów marki własnej oraz wzmocnienie lojalności naszych stałych klientów – posiadaczy polokarty – którzy będą mogli zakupić Polo magazyn za 1 gr – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Na 100 stronach Polo magazyn oferuje m.in. przepisy kulinarne, zarówno z kuchni tradycyjnej, jak i kulinarne innowacje. Swoje miejsce na łamach będą mieć także kulinarni blogerzy.

Na łamach magazynu czytelnicy znajdą ponadto porady psychologiczne czy dotyczące gospodarstwa domowego, artykuły eksperckie dotyczące zdrowego trybu życia, inspiracje podróżnicze oraz wywiady. Gwiazdą pierwszego wydania została Natasza Urbańska.

Polo magazyn będzie wydawany regularnie co kwartał. Jego cena wynosi 1 gr dla posiadaczy polokarty. Dla pozostałych klientów wzrośnie ona do 1,99 zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony