REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(fot. materiały prasowe)

W minioną niedzielę (25 marca) na antenie TVP2 wyemitowany został pierwszy odcinek programu "Zakupy pod kontrolą". Jego głównym partnerem i sponsorem jest licząca ponad 280 sklepów sieć Polomarket.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

W pierwszym odcinku kucharz i doradca kulinarny Kuba Korczak oraz finalista pierwszej edycji Top Chef Dariusz Kuźniak odwiedzili rodzinę mieszkającą pod Żywcem. Przekonywali ją, że "zakupy mogą być dwa razy tańsze, oszczędzanie na wymarzone wakacje dla 6-osobowej rodziny możliwe, a gotowanie to świetna zabawa zarówno dla rodziców, jak i dzieci" - czytamy w komunikacie Polomarketu.

Podczas programu promowane były marki własne Polomarketu, takie jak: mięso marki Rzeźnik Szymon, bakalie marki Bacalis, przyprawy Na szlaku smaku, mąka i olej Marysia oraz warzywa i owoce z Zaczarowanego Ogrodu.

- "Zakupy pod kontrolą" to nie tylko dobrze realizowany product placement, ale również promowanie marki naszych sklepów oraz naszych partnerów handlowych – komentuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Program „Zakupy pod kontrolą” oparty jest na brytyjskim formacie „Eat well for less” emitowanym na antenie BBC1.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony