REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)

(Polomarket)

W styczniu br. Polomarket rusza z kampanią wizerunkową, w której będzie podkreślać polskość sieci i świeżość sprzedawanych przez nią produktów.

REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach

- Jesteśmy największą polską siecią supermarketów i postanowiliśmy wykorzystać ten atut w naszej komunikacji do klientów. Nasza polskość nie podlega dyskusji: sieć została stworzona przez polskich przedsiębiorców, dysponujących wyłącznie polskim kapitałem. Współpracujemy z wieloma polskimi dostawcami i sprzedajemy polskie produkty. Chcemy, żeby nasi klienci byli tego świadomi. Wiemy, że polskie pochodzenie sieci jest dla wielu klientów ważnym czynnikiem motywującym do zakupów. - mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Kampania będzie trwała cały rok. Jej głównymi nośnikami będą radio, billboardy, gazetka promocyjna i smsy wysyłane do klientów posiadających Polokartę. Zmieni się hasło, jakim dotychczas reklamował się Polomarket: dotychczasowe „Mój ulubiony” zastąpi „Polski sklep”.

Polomarket wprowadzi też nowe mechanizmy promocyjne. Zamiast jednej tygodniowej gazetki, klienci będą mieli do dyspozycji aż trzy gazetki tygodniowo: jedną z promocjami na cały tydzień i dwie z ofertą specjalną od poniedziałku do środy i od czwartku do niedzieli.

- W poprzednich latach podkreślaliśmy przede wszystkim jakość sprzedawanych u nas produktów. To w świeżości artykułów spożywczych widzieliśmy naszą główną przewagę konkurencyjną. To się nie zmienia – nadal będziemy sprzedawać towary świeże i ultraświeże najwyższej jakości. Postanowiliśmy to jednak mocniej zaakcentować w naszej najnowszej komunikacji, bo mamy świadomość, że dla naszych klientów jest to jeden z najważniejszych argumentów, w momencie wyboru sklepu codziennych zakupów – dodaje Krzysztof Szultka.

Oprócz budowania wizerunku Polomarketu, kampania ma też cele czysto biznesowo: zwiększenie liczby transakcji, podniesienie wartości koszyka i uzyskanie jeszcze lepszych wyników sprzedażowych.

Polomarket to ponad 280 nowoczesnych placówek handlowych na terenie całej Polski. Miesięcznie supermarkety sieci odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia ponad 6 500 osób.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"