25.03.2019 / 11:18
StoryEditor

Polomarket wprowadził nowy koncept supermarketu [GALERIA ZDJĘĆ / WYWIAD]

Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Polomarket 3.0 - nowy koncept supermarketu - 1
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Polomarket 3.0 - nowy koncept supermarketu - 2
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Polomarket 3.0 - nowy koncept supermarketu - 3
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Supermarket sieci Polomarket (Polomarket)
Sieć Polomarket przeprowadziła w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy prawdziwą rewolucję w asortymencie swoich sklepów redukując asortyment do ok. 4000 produktów. Ten krok był konieczny, aby polski operator mógł wprowadzić nowy koncept sklepu, który będzie znacznie bardziej efektywny i konkurencyjny w niż placówki prowadzone w klasycznym modelu. Dzisiaj działa takich sklepów pięć, ale firma zapowiada dalszy rozwój placówek w nowym koncepcie. Na temat nowego konceptu Polomarketu 3.0 portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawia z Marcinem Sową, prezesem zarządu Grupy Polomarket.

Polomarket zredefiniował na nowo koncept supermarketu na polskim rynku. Przykładem takiego sklepu jest supermarket w Koronowie, który ruszył jesienią 2018 r. Jak wygląda super...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 11:02
StoryEditor
Maspex dostał pieniądze z EIB. Zainwestuje w zwiększenie efektywności energetycznej
Produkty marki Kubuś (Fot. Mat. Prasowe)
Grupa Maspex podpisała umowę z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym na finansowanie w wysokości 42 mln euro. Zmodernizowane zostaną zakłady produkcyjne – w planach jest instalacja paneli fotowoltaicznych oraz budowa oczyszczalni ścieków.

Nowe finansowanie jest kontynuacją trzech poprzednich umów EBI z Grupą Maspex o łącznej wartości 211 milionów euro.

– Cieszę się, że kontynuujemy naszą współpracę z Grup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2024 / 21:34
StoryEditor
Technologia Amazona, która miała zrewolucjonizować zakupy spożywcze okazała się ‘klapą‘. Firma wycofuje ją ze sklepów. Co ją zastąpi?
Sklep Amazon Fresh
Kiedy Amazon wprowadził do swoich sklepów Amazon Fresh technologię ‘Just Walk Out‘, która pozwalała na zakupy bez konieczności korzystania z kasy, został okrzyknięty przyszłością handlu. Dzisiaj Amazon wycofuje swoją technologię ze sklepów spożywczych, ograniczając swoje obietnice dotyczące zautomatyzowanych, bezproblemowych zakupów.

Amazon poinformował, że usuwa technologię ‘Just Walk Out‘ ze sklepów spożywczych Amazon Fresh, która pozwala klientom płacić za artykuły spożywcze bez czekania w kolejce do kasy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 02:48