REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (marzec 2019)

(fot. mat. prasowe)

Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego Polokarta, sieć supermarketów Polomarket może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart.

REKLAMAATLANTA - Bakal vintage - Belka w artykułach (marzec 2019)

- Już kilka lat temu wiedzieliśmy, że rola programów lojalnościowych także w sieciach FMCG będzie rosła. Dlatego nasza Polokarta została wpisana w strategię sieci jako ważny element mający wpływ na wynik spółki – mówi Jarosław Brudnicki, Dyrektor Zakupów i Marketingu w Polomarkecie.

- Wiedzieliśmy też, że na bardzo konkurencyjnym rynku także pod względem tego typu rozwiązań, nasz program musi być innowacyjny. I taki właśnie jest. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziliśmy proces wydawania i rejestracji kart w oparciu o terminale płatnicze. Dzięki temu nasi klienci przystępujący do programu otrzymują kartę wraz z jej aktywacją za pośrednictwem SMS w niespełna 60 sekund Karta lojalnościowa Polomarketu jest honorowana we wszystkich marketach sieci na terenie kraju. Jej wydanie jest bezpłatne – dodaje Jarosław Brudnicki.

Program lojalnościowy Polokarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze karty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Użytkownicy Polokarty otrzymują także za pośrednictwem SMS-ów informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie zakupów w atrakcyjnych cenach.

Sieć każdego miesiąca wydaje kilkadziesiąt tysięcy nowych kart, sukcesywnie zwiększając zasięg programu.

Przypomnijmy, że w nieco ponad rok od momentu wdrożenia z karty lojalnościowej przedstawiciel władz sieci Polomarket podkreślał w rozmowie z portalem wiadomości handlowe, że  Polokarta okazała się ogromnym sukcesem, który pozwolił firmie m.in. lepiej poznać klientów, ale też efektywnie zwiększyć koszyk zakupowy. Szacował, że 80 proc. z prawie miliona – ówczesnych - użytkowników karty to osoby robiące zakupy w sklepach Polomarketu regularnie. Podkreślił także, że klienci używający Polokarty kupowali niemal dwukrotnie więcej niż pozostali klienci.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Sieć Polomarket to blisko 280 nowoczesnych placówek handlowych działających na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma zatrudnia 6300 pracowników.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~TakiJeden 3 8 dni temu

    @Szkoda Chyba pomyliłeś POLOmarket z Piotrem i Pawłem...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Roman Kołderka 2 12 dni temuocena: 100% 

    Jestem przekonany, że Klienci bardzo doceniają fakt, że mogą założyć kartę lojalnościową PoloMarket przez terminal płatniczy i sms. Wyjątkowo innowacyjne rozwiązanie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Szkoda 1 12 dni temuocena: 0% 

    Muszę przyznać, że bardzo trafne zdjęcie. Jest sklep ale nie ma klientów, jest sklep ale nie ma oczekiwanych przez konsumentów produktów. Oj Polo market- szkoda, szkoda...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony