REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Mieszanka (14-17.10.2018)

Z początkiem roku 2018 sieć Polomarket ruszy z nową kampanią „Świeże spojrzenie na zakupy”. W trakcie akcji sieć skupi się na głownie na świeżości i polskości oferty proponowanej w niemal 300 supermarketach sieci oraz doświadczeniach zakupowych klientów.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach

(Polomarket)

- Akcje promocyjne są wyzwaniem o tyle, iż w każdym sezonie trzeba zaproponować klientowi coś innego, coś lepszego. Jednym z jej filarów będzie świeżość, co chyba nikogo nie zaskakuje, jednak chodzi tutaj również o świeżość rozumianą jako budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych wśród naszych klientów. Liczymy na to, że dostrzegą oni wszystkie te zmiany, nad którymi ciężko pracowaliśmy przez ostatnie kilkanaście miesięcy - mówi Michał Seńczuk, prezes zarządu sieci Polomarket

I dodaje: - Drugim filarem ww. kampanii będzie polskość, ponieważ rzeczywiście jesteśmy największą polską siecią supermarketów na rynku, operujemy wyłącznie rodzimym kapitałem, natomiast zagraniczne sieci handlowe podkreślają swoją „polskość” częściej niż my.

Zdaniem szefa sieci Polomarket najbardziej efektywnym narzędziem marketingowym dla firmy pozostaje gazetka promocyjna. - Nieustannie pracujemy nad poprawą wskaźnika jej dotarcia do klienta, tym niemniej obok Polokarty jest to główny element wykorzystywany w naszych kampaniach reklamowych – tłumaczy prezes.

Michał Seńczuk wskazuje Polokartę, czyli prosty autorski program lojalnościowy Polomarketu jak niezwykle skuteczne narzędzie marketingowe. – Nasza karta bazuje tylko na plastiku z przypisanym do niego numerem telefonu klienta oznacza brak problemu z przetwarzaniem danych osobowych przy jednoczesnej możliwości przygotowania odbiorcy spersonalizowanej oferty. Przy około milionie aktywnych użytkowników jest to dla nas wprost fantastyczny środek komunikacji, dużo bardziej skuteczny niż chociażby telewizja – mówi prezes.

I dodaje: - Strumień pieniędzy, który musielibyśmy przeznaczyć na ogólnopolską kampanię telewizyjną, z naszego punktu widzenia byłby zwykłym marnotrawstwem, gdyż zależy nam na dotarciu do klienta lokalnego.

Z tego samego powodu Polomarket ogranicza również ogólnopolskie reklamy radiowe. Firma jest obecna z przekazem marketingowym w eterze, gdy rusza z nową kampanią lub w trakcie działań w okresie przedświątecznym.

- Jednakowoż osią naszego marketingu pozostaje gazetka oraz program lojalnościowy. Ich przekaz uzupełniamy komunikacją internetową oraz billboardami, mającymi raczej punktową, ale zadowalającą skuteczność – podsumowuje Michał Seńczuk.

Sieć Polomarket działa od 1997 roku i zarządza obecnie ponad 280 supermarketami obecnymi zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza prawie 9 mln klientów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 11

  • 11
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony