REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)
Jeden ze sklepów Top Market, zrzeszonych w PGS

Jeden ze sklepów Top Market, zrzeszonych w PGS (By Mils90 - Praca własna, [CC BY-SA 4.0])

Wkrótce na półkach w sieci sklepów należących do sieci Polskiej Grupy Supermarketów pojawi się nowy produkt z serii marki własnej sieci O! Dobre Pewne Twoje. Wódka czysta to kolejna kategoria produktowa w ramach marki własnej O!. PGS systematycznie rozszerza ofertę o kolejne produkty.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Wódka czysta marki własnej pojawi się w ciągu najbliższych tygodni w sieci blisko 600 sklepów, m.in. Top Market, Delica w całym kraju. To kolejna kategoria produktów w portfelu sieci PGS, skupiającej polskich handlowców. Kolejnym etapem jest wprowadzenie piwa pod tą samą marką.

Marka własna O!, która zadebiutowała na początku czerwca na półkach sklepowych w całej Polsce, ma pomóc zdobyć Polskiej Grupie Supermarketów przewagę konkurencyjną.  Obecnie linia produktów marki własnej liczy kilkadziesiąt produktów, a ich pozytywny odbiór przez klientów i sukces rynkowy, mobilizuje Grupę do rozszerzenia portfolio. Marka O! Została wyróżniona tytułem Debiut Roku w raporcie „Liderzy Rynku Spożywczego 2017” w ramach konkursu Gazety Finansowej.

Powstanie marki wiązało się z intensywnymi badaniami oraz testami jakościowymi, trwającymi od czerwca 2016 roku. Wybór nazwy okazał się trafny – dziś funkcjonuje ona jako widoczny i zapamiętywalny element asortymentu każdego sklepu.

– Od lat wspieramy polskie środowisko kupieckie i teraz podkreślamy nasz polski charakter. To kontynuacja naszej strategii budowania marki i sieci sklepów. Spodziewamy się, że wprowadzenia marki własnej przyczyni się do zwiększenia przychodów PGS w tym roku o 10 proc. – mówił w połowie roku Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy w PGS..

Według analiz PGS, nawet 75 proc. sprzedawanych produktów w sklepach należących do grupy pochodzi od polskich producentów. Polskie pochodzenie produktu zachęca 64 proc. Polaków do zakupu produktów w sklepach. Meble, produkty bankowe oraz właśnie artykuły spożywcze to kategorie, w przypadku których polskie pochodzenie jest szczególnie istotne dla badanych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Mike 1 12 dni temuocena: 0% 

    Przecież Orlen właśnie wprowadza markę O?

    oceń komentarz
do góry strony
"